FPV, multicopter videos enz

Is er animo om een fpv race te doen rondom een boerderij/camping?

Ik zal binnenkort wat beeldmateriaal uploaden.
De locatie is wat mij betreft erg tof, maar het gaat wat werk vergen om het goed aan te pakken.
Ik heb al toestemming van de boer, hij heeft inmiddels een aantal demonstraties van me gevraagd ( en ik heb uiteraard aan zijn verzoek voldaan ;-) ).
Het probleem is dat men in de omgeving hier elke smoes aanpakt om te klagen bij instanties in verband met overlast. Mocht er dus animo zijn, dan ga ik eerst bij politie langs om uit te leggen wat we van plan zijn, en daarna bij de boeren in de omgeving.
Het gaat er met name om of jullie bereid zijn om af te reizen naar Joppe (een gehucht bij Deventer in de buurt).
Er is hier een kartbaan aan de andere kant van het natuurgebied waar de camping tegenaan ligt, en daar is al jaren gedoe om, dus daar wil ik niet aan bijdragen.

Oh ja, mocht zo ver komen, het zal pas in september zijn.

coole plaats man Jeez :cool::cool: goed gevlogen ook ..:p

stukje film van afgelopen week , vliegen met de amigo's :D

Lama

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet heel bijzondere vlucht, eerste keer dat ik op heide vloog. Nog even tussen een paar bomen, maar kon niet echt de rust vinden om er eens goed voor te gaan zitten. Dat krijg je met stadsmensen, niet gewend aan bossage, mieren of teken..

Nu ik een Loc8tor besteld heb, ben ik als de dood dat ik m'n quadcopter kwijt raak in een maisveld, hoog gras, etc voor ik de loc8tor binnen heb :)

NICE M00st !!!!
gaat echt lekker man .. waar blijft die naze32 van je :)

GoPRO 3+ Test op BlackOut miniH

vandaag een beetje wezen kloten met me GoPro3+
beetje schuin moeten zetten .. en gewicht - verdeling
blijft mooi plakken bij Flips en Rolls :D
ben tevreden over het vlieg gedrag !!

Blackout miniH Frame
Cobra 2204•2300KV
ZTW MANTIS 12A (simonK)
HQ 5040

Nice @DannyMetall, erg smooth gevlogen zo met de Gopro erop. Wat zijn je pid waarden nu?

hahaha hoe kan je nu reageren op mijn vid en sneller zijn met posten :D:D

anyway .. ja merk niks ervan dat de GoPro erop zit
vliegt nog steeds Rete-strak :D
heb me pids vd FLIP260 over genomen
heb alleen me yaw van 12.0 naar 8.5 gezet
en HQ5040 erop gedraait voor meer lift :yes:

zal dalijk ff SCREENSHOT ervan maken
dan hebben andere mensen er ook wat aan ;)

NICE M00st !!!!
gaat echt lekker man .. waar blijft die naze32 van je :)
Ja leuk, die is vanmiddag afgeleverd thuis, ben net vannochtend weer richting Drenthe (vakantiehuisje). Dus nog FF een paar dagen in het zwembad met de kids, sauna en zonnenbank ipv soldeerbout [emoji6]

En ondertussen natuurlijk inspiratie blijven opdoen met filmpjes als die van jou.. Retestrak weer, zo'n beetje elke stickbeweging is in 1x goed, bijna geen correctie valt me op [emoji106]. Die Mini-H gaat hard met cobra 2300kv's en 5x4 props op 3s (zeker met GoPro). Klinkt een stuk bedaarder dan 1969kv's op 4s [emoji4]

Wat zijn je pid waarden nu?

Here you go :)

En ondertussen natuurlijk inspiratie blijven opdoen met filmpjes als die van jou.. Retestrak weer, zo'n beetje elke stickbeweging is in 1x goed, bijna geen correctie valt me op [emoji106]. Die Mini-H gaat hard met cobra 2300kv's en 5x4 props op 3s (zeker met GoPro). Klinkt een stuk bedaarder dan 1969kv's op 4s [emoji4]

Ja vliegt SUPER met de COBRAS 2300KV + HQ5040
ben er erg tevreden over :p echt een AANRADER !!!!
Thx voor de Compliments :cool:

haha ja verkeerd gerendeerd volgens mij :hammer::hammer: slecht beeld inderdaad
laag vliegen valt niet mee :p

But we working on that :yes::yes:

Leuke plek gevonden met wat meer uitdaging dan al die weilanden hier. Jammer dat het "geen vrije toegang" is maar dat was ook niet nodig :rolleyes:

Leuke plek gevonden met wat meer uitdaging dan al die weilanden hier. Jammer dat het "geen vrije toegang" is maar dat was ook niet nodig :rolleyes:

Leuk gevlogen en mooie plek! Lijkt me wel een drama als je in dat hoge gras terecht komt. Zelf ben ik eens een hele middag op zoek geweest naar een mini in vergelijkbaar terrein....

gevaarlijk terrein idd , ik zoek toch de plekjes op met niet zn hoog gras.

heb geen zin meer in een zoektoch van 5 a 6 uur vooral niet met dit weer :rolling:

Zal nog wel lang duren voor de Fatshark HD loskomt. Ik vroeg aan HK of er al wat bekend was en kreeg als antwoord:

Thank you for patiently waiting. Sorry for the inconvenience this may have caused you. Please be informed that you that your order 2009575359 is now in "In Print Queue" status. Please be informed that the SKU: 253000039-0 in your order is a backorder item. We would like to inform you that we do not have an estimated date and time for the availability of an item. We usually restock after 30 days but please be informed that it depends to our supplier and the warehouse location.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ik denk dat dat een standaard reactie is mbt dingen die niet op voorraad zijn. Ik volgde een topic op fpvlab wat en begreep dat alles in productie is maar geen grote aantallen. Discussie over hd en v2 deed me ook twijfelen en heb de preorder bij hk maar geannuleerd om later misschien weer te kijken.
Mooie vlucht en mooie DiveRolls !!!
wowwziii ..staat veel wind zo tezien :eek:
Ja zo komt ie rap weer naar beneden beneden, erg wel gaaf :) het lastige vind ik inschatten hoe hoog ie zit en dus hoeveel tijd je hebt. Nu was het al op tijd wat een bailout ;) Die wind had ik wel wat last van, soms wat trilling maar hij blijft verder gewoon stabiel vliegen.

Bij 25sec in de video onder kon ik 'm bijna gaan halen vanwege een failsafe tijdens de tweede vlucht. M'n beeld ging ook zowat op zwart en ik gauw die zender omhoog, gas geven en dat redde 'm. Op een of andere manier ging het vliegen daarna gewoon beter.

Back