Inderdaad een perfecte locatie! 
Ook erg goed gekozen muziekstuk eronder!

Ook erg goed gekozen muziekstuk eronder!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar ik nog even niet bij een pc kan om mijn opnames te uploaden even wat Franse invloeden verspreiden.
Erg leuke locatie:
Back To School on Vimeo
Nice @DannyMetall, erg smooth gevlogen zo met de Gopro erop. Wat zijn je pid waarden nu?
coole plaats man Jeezgoed gevlogen ook ..
Lama
Ja leuk, die is vanmiddag afgeleverd thuis, ben net vannochtend weer richting Drenthe (vakantiehuisje). Dus nog FF een paar dagen in het zwembad met de kids, sauna en zonnenbank ipv soldeerbout [emoji6]NICE M00st !!!!
gaat echt lekker man .. waar blijft die naze32 van je![]()
Wat zijn je pid waarden nu?
En ondertussen natuurlijk inspiratie blijven opdoen met filmpjes als die van jou.. Retestrak weer, zo'n beetje elke stickbeweging is in 1x goed, bijna geen correctie valt me op [emoji106]. Die Mini-H gaat hard met cobra 2300kv's en 5x4 props op 3s (zeker met GoPro). Klinkt een stuk bedaarder dan 1969kv's op 4s [emoji4]
Low flight training
Leuke plek gevonden met wat meer uitdaging dan al die weilanden hier. Jammer dat het "geen vrije toegang" is maar dat was ook niet nodig![]()
Leuke plek gevonden met wat meer uitdaging dan al die weilanden hier. Jammer dat het "geen vrije toegang" is maar dat was ook niet nodig![]()
Ja zo komt ie rap weer naar beneden beneden, erg wel gaafMooie vlucht en mooie DiveRolls !!!
wowwziii ..staat veel wind zo tezien![]()