FPV, multicopter videos enz

@Rubyan: Mooie vlucht! PS Niet vergeten met long distance flights altijd tegen de wind in beginnen! Is je accu 50% kun je nog altijd terug vliegen (andersom meestal/soms niet
haalbaar)...
@Heyudude: OSD tiny III van Skylark geeft de info op de videostream, is 'nprima ding!

@Goser: Thanks. Vlieg je daar ook weleens?

@Danny: leuk zo chasen!

Hey Michel,

Ik was er onlangs op bezoek..om mijn brilleke eens te testen 8) Ik ga vandaag weer eens die kant op...

Mc:vamp:l meet Floriade
Big Lama , Danny Metall , Devil 31 , Heydude

Crasher :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Na wat getune aan mijn mini een proef vluchtje gedaan bij mij voor

Lekkere VID Boris :banana:

vandaag na de Floriade geweest :p
wel veeeel Wind ,, maar dat mag de pret niet drukken
3lipos gevlogen / 1 CRASH

Ha FPV'ers,

Ik heb net met mijn fpv standaard( met standaard antennes en zonder filter) boscam 600mw setje gevlogen.. ff testvluchtje gedaan gewoon omdat ik natuurlijk nieuwsgierig was ;)

Veels te veel wind natuurlijk, mij eerste ervaringen waren :

Dat het vliegen met fpv toch best moeilijk is omdat, bij mij dan vooral de neiging er was dat je toch gewoon met ''eigen ogen'' naar je quad wilt kijken.

En als je wegvliegt dat je snel opstijgt of je gaat heel snel naar beneden...ligt misschien ook instellingen denk ik.

Sja verder had ik natuurlijk ruis maargoed dat wist ik al ,)

Ik moet dus nog van die Clover leaves hebben, dat zal hoop ik al veel schelen...

T begin is er iig.

Oja hoe hebben jullie de fpv cam geplaatst gewoon recht vooruit of iets naar beneden gericht?

Ben beetje aan het google geweest, deze set gezien die is speciaal voor de boscam 600mw set RC832 & TS 832: de Boscam 5.8GHz Cloud Spirit Circular Polarized Antenna Set RP-SMA

prijs is ongeveer €26,-

Ik had wel een topics gelezen en begrepen dat er heel wat verschil in bereik zit kwa maten en bereik en dergelijke, alleen vind ik het erg moeilijk om er uit op te maken wat nou verder ook een goede en vooral betaalbare antenne voor mijn set zou zijn.

Iemand tips?

Back