FPV, multicopter videos enz

Mooi moves Tron , voor een acro vlieger kan je best een leuk acro frame aanschaffen , de Tbs kan het wel aan maar er zijn zoveel beter frames op de markt , ,namelijk de Flip frame , beste acro frame ever!

Mooi moves Tron , voor een acro vlieger kan je best een leuk acro frame aanschaffen , de Tbs kan het wel aan maar er zijn zoveel beter frames op de markt , ,namelijk de Flip frame , beste acro frame ever!

Thanks Ron. t.a.v. TBS frame heb je helemaal gelijk. Er is beter. Ik vond de QX-9 er erg leuk uit zien. Heb ook dus via MBF reeds de platen binnen, alleen de rest van de onderdelen bij Flyduino zijn al een tijdje out of stock.

Ben eigenlijk op zoek naar een Quad met wat zwaardere motoren en hoge kv's waar ook wat zwaarder brushless gimbal etc onder kan hangen en tegelijkertijd zonder de gimbal de lol kan hebben voor Acro.

Waar denk je dat het verschil in zit.
Kwam op een ander forum een mooi gefreesd houten frame tegen, kan ook aardig stunten en erg sterk.

4

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de Qx-9 is het moeilijk om de motoren 100% uit te lijnen , soms bij heftige acro moves zoals een snelle voorwaartse rol of inverted Yaw durft het wel eens door te Yawen.

Dat ligt zeker weten aan het uitlijnen van de motoren omdat ze op een rond carbon buis zitten..
Ik heb het wel over extreem moves , bij simpele rols en flips doet die het gewoon perfekt!

De combi van Qx-9 frameplaten met flip armen zou top zijn.

Mooie vlucht Tron, maar je ziet inderdaad dat TBS hier en daar wat tegenwerkt door zijn assymetrie.

Met QX-9 ga je heel veel fun beleven :D. Sterker nog ik vlieg tegenwoordig niks anders.

De combi van Qx-9 frameplaten met flip armen zou top zijn.
:cool::cool:
Foto-MGFC3NRG-D.jpg

nog een filmpje van mij het waaide wel te hard voor een strak filmpje te maken.. :rolleyes:

Nick

Raw filmpje , wel wat jello maar dat noem je een lipo leeg zuigen op een paar minuten :)

deze naza F450 had ik vorig jaar verkocht en vorige week terug gekocht
omdat de persoon er niks meer mee deed (behalve crashen)
zaterdag-avond alles mooi in orde gemaakt zoals:
2nieuwe pootjes / 2nieuwe motors / GPS-staafje / 4nieuwe props / IMU gecallibreerd enz enz

had er meteen maar FPV van gemaakt :cool:
en de GoPro erop gebouwd (je weet maar nooit wat je tegenkomt :mrgreen:)

Als ik het filmpje terug bekijk ,, denk ik bijna dat ik het XTRA doe !!!!
(maar dat is niet zo hahaha)
was een gaatje aan het zoeken tussen de bomen maar vond er geen :rolleyes:
(kijk teveel naar Roni en Garbungel hun filmpjes !!!!)

ohjaa bijna vergeten :
en een kwartier met een lipo liggen gooien met een touw eraan voor de naza weer uit de boom tekrijgen

Back