FPV, multicopter videos enz

Afgelopen week me Naza F550 omgebouwd tot FPV
en met een nieuw landingsgestel van Aeroxcraft :D

vandaag maar eens rustig gaan testen,
maar er stond toch een windje in Z-Limburg :nosmile:
eerst maar eens opnieuw gekalibreerd enzz

wou eerst tot later in de middag wachten (met vliegen) tot de wind iets ging liggen, maar kon toch niet wachten
het viel best mee om tevliegen met die windvlagen :D
(dacht eerst: hier krijg je spijt van hahaha)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb sinds kort een TBS Discovery, vliegt heerlijk alleen de video is ontzettend schokkerig. Ik heb al dempertjes tussen de camera en het frame zitten. Zou het kunnen dat een andere camera beter werkt?

Camera: Sony DSC-W125 Super Steadyshot

Vandaag ook nog even een paar korte vluchtjes gemaakt.
Helaas wel weer wat jello

Ziet eruit alsof jullie weer veel plezier hebben gehad. :D Wat gebeurde er eigenlijk op 3.20 minuut?

@Corné, balen man van je materiaalpech. Enig idee hoe die stekker los heeft kunnen komen. Je hebt toch niks geraakt of zo.

Ziet eruit alsof jullie weer veel plezier hebben gehad. :D Wat gebeurde er eigenlijk op 3.20 minuut?

@Corné, balen man van je materiaalpech. Enig idee hoe die stekker los heeft kunnen komen. Je hebt toch niks geraakt of zo.

Die stekker is de stekker die in de TX gaat van de EzUHF en duidelijk nog al gemakkelijk los komt Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd...extra vast zetten met hot glue of hoe dan ook !

@corne : had je veel kapot aan de TBS???
vette film trouwens :cool:

@Roni : super gevlogen kerel
waar is het eerste stukje opgenomen ???

trouwens van iedereen mooie filmpjes !!!!

Die stekker is de stekker die in de TX gaat van de EzUHF en duidelijk nog al gemakkelijk los komt Dus bij deze is iedereen gewaarschuwd...extra vast zetten met hot glue of hoe dan ook !

Die connectoren zijn ook niet mijn favoriete types. Niets boven een mechanische klikverbinding..

Anyway, hier nog een testje van de Mobuis ActionCam, vergeet niet om HD aan te zetten...op pc is het 1080p, op youtube 720...

@corne : had je veel kapot aan de TBS???
vette film trouwens :cool:

Ehmm ik had geen TBS bij, misschien bedoel je de HT-Flip?

Damn Corné, da's wel pijnlijk om te zien...!
Wel vette uploads van jullie trip...You keep the spirit alive;-)

No guts no glory.........had ik nou die RX maar beter vastgezet, als die niet naar beneden was gevallen had ik gewoon beeld gehouden...maar jah das achteraf...shit happens !! Uithuilen en wachten op de nieuwe regelaars......

Back