FPV, multicopter videos enz

Tis bij mij ook een tijd geleden dat ik nog heli of een kist heb gevlogen , maar heb net een Edge 540 overgenomen met 6s setup en ga een Goblin 500 bestellen volgende maand.
Ik mis het toch wel eenbeetje..
Ben ook van plan om longe range vluchten te doen met een leuk Fpv vlieger...

Ga zeker meedoen komend "race seizoen"!

Wellicht handig om de "kont" van je copter van een knipper led o.i.d te voorzien voor achteropkomend verkeer..(beter zicht)

We kunnen 2 dingen doen. Of racen met meer 2 of meer quads tegelijk of time lapse? Rondjes klokken en dan de snelste die wint. Dragrace met 2 quads lijkt me gaver en dan een soort van afvalronde?

Hoi Roni,

Aangezien de Iconic-X op zich laat wachten, volgens mij is the Cyno quad nu ook in productiefase beland:

Honey Badger is ready for takeoff!

Wat denken jullie; $120,- inclusief extra arm. Ik vind het alleen wel jammer dat de camera mount van hout is. Werkt waarschijnlijk hartstikke goed maar het ziet er toch minder mooi uit.

Hoi Menno , thnx maar vind die niet zo mooi, heeft iets weg van de HT-Fpv dat ik al een tjdje beu ben gezien :)
Denk ook dat die niet erg crashproof is.

Net een mail van paypal gehad ,men centen al terug gekregen!!! :)
Wel netjes geregeld!

Dat zou een leuk verassing zijn , ik ga er toch niet mee vliegen dan.
Kerel zal me zeker geen parts willen verkopen omdat ik op zen ''blacklist'' sta :)

Edit: ik ga het dan wel effe opbouwen en een Fpv opname mee doen dan stuur ik de film wel naar hem :)

Hij had maar wat beleefder moeten reageren en niet hoeven dreigen! Die Kerel is maar een boer zonder manieren!

Men patch is binnen en de ground station is klaar.
Een hoop kabels , nog een manier vinden om alles weg te werken.

img1121po.jpg

img1126kl.jpg

edit_preview.php

Kijk eens aan en dan morgen nog de iconic-x met de post en je bent klaar voor een weekend raggen.

Trouwens met die iconic-x kan je eens goed zot doen en goed de grond in boren want hij is toch gratis dat frame :)
En anders neem ik hem wel over voor een tientje dan heb je dat ook wel verdiend hahahaha.

Grts Dave

Nee man , moest ik het toch aankrijgen verkoop ik hem.
Maar eerst was er zogezegd geen tracking , na de claim had ik ineens een tracking:)
Als ik het traceer zie ik dat het de 18de januari nog ergens in US was , daarna geen info meer en nergens te traceren...

Mooie groundstation heb je Goreloni.
Klopt het dat die eagle tree , 2 ontvanger inputs heeft ,
En daarvan altijd naar de beste ontvangst overschakeld?
Of werkt dat alleen met diversity UHF?

Mooie antenne roni....nu wordt het een keer tijd dat je een vlucht maakt. Misschien ben je het verleerd. Die tracking info klopt nooit. Mijne was nog in de US toen ik hem binnen kreeg .
Ik had trouwens nog niks binnen, dat was wat anders. Dat was eindelijk na 3 maanden mijn osd en mijn 12V UBEC van hobbyking. Jezus wat heeft dit lang geduurd

Alfa , dat klopt idd, hoe het zal bevallen moet ik nog checken.
Heb vorig weekend 2 vluchtjes gedaan toen met de Diversity en het ging goed , toen had ik de patch nog niet.
Dit weekend wordt het uitgetest...

Heb eens opgeteld wat de Qav 500 gaat kosten incl 5 extra armen en shipping met tracking.
Komt op 326$ uit en dan nog de douane kosten.

Pff , dat wordt een duur grap!

Boris , als ik bij hobbyking in Hong kong bestel neem ik nu de duurste verzending.
Vorige keer had ik het binnen 5 dagen binnen!

Back