FPV, multicopter videos enz

Wat tijd geleden vloog ik ook met grote props (12" 15"....)
Tegenwoordig het tegenovergestelde...dit is met de Diatone gt m205...1.9" :koud:

Kevin, leuke filmpjes! Waar vlieg je meestal? (zo ver woon ik niet van je vandaan, en ik ben nog beginner/noob in dit soort FPV vluchten :P )

Bedankt! Ik vlieg altijd daar waar een ander er geen last van heeft, heb dit jaar niet veel gevlogen helaas
Kun je via een PM laten weten waar ongeveer?
misschien een keer leuk om te meeten? :)
Ik heb maar 1 race FPV hexacoptertje, en een klein fpv quadje (e011)... maar ok.

Kun je via een PM laten weten waar ongeveer?
misschien een keer leuk om te meeten? :)
Ik heb maar 1 race FPV hexacoptertje, en een klein fpv quadje (e011)... maar ok.

Ik heb alles in de auto liggen voor t geval ik vroeg klaar ben met werken, maar dat weet ik nooit van tevoren, afspreken gaat dus niet meevallen

Nieuwe motors, grof de pids wat aangepast om vluchtje te kunnen maken, helaas motorwire gedesolderd midair, ff blackboxlogje maken en dan verder aan de tune en rates werken, gaat allemaal wat sneller nu

Dit is de meest sicke 10” quad die ik tot nu toe heb gehad

Ik heb alles in de auto liggen voor t geval ik vroeg klaar ben met werken, maar dat weet ik nooit van tevoren, afspreken gaat dus niet meevallen

Dat komt me bekend voor, ik doe precies hetzelfde. Zeker nu de dagen korter worden, is dat de manier om toch nog wat "vlieguren" te maken. Of na het werk, of anders tijdens de lunchpauze. Zelfs als je erg rustig eet heb je geen 3 kwartier of langer nodig om een paar broodjes op te eten, dus dan is er prima tijd om wat te vliegen, ipv wat online kranten door te lezen. Nog gezonder ook.

Back