FPV, multicopter videos enz

Door de hoeveelheid jellow op de film upload ik em niet kreeg er gewoon koppijn van zo erg..

Zou de beeld in mn fatshark dan ook worden verslechterd door die jellow?? Omdat het zo erg trilt? Dinsdag ff rubbers halen eerst pff :(

Met die nieuwe cloverleafs wel zeer tevreden :) super bereik zonder storingen ideaal die nieuwe :)

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

5e5y5upy.jpg
:)

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Dag mannen,

Jullie met die leuke filmpjes, maakt dat ik ook fpv wil met mijn toekomstige quadcopter (dji450)

Dus naast dat ik jullie, blacksheep en heel youtube bekijk ook maar fpv topic aan het lezen.
Erg frustrerend. Als newby is het echt niet duidelijk wat je nu wel en niet nodig hebt.
Daarnaast spreekt men elkaar nog wel eens tegen. De een vliegt met go pro de ander raad het af, weer een ander vliegt met 1,2 en weer een ander met 5,8 etc etc. klinkt misschien raar, maar ik vind de topics niet duidelijk.

Ik wil op mijn 450 een goede camera voor fpv. Ik zou het liefste 2,5 km kunnen halen en dit met een videobril. Ik vlieg met 2,4 ghz en wil dat de set natuurlijk niet stoort.
Welke setup raden jullie mij aan en waar kan ik deze aanschaffen?
Welke shops? Of heeft hobbyking ook alles? (Antwoord mag ook via pm )
Ik heb overigens wel al een paar tips gehad, maar kan niet alle onderdelen vinden.

Ik kwam deze set tegen op Electronicarc.com
1.3 Ghz Video System Ikarus Pack + FatShark Base SD
[Ikarus 1.3 V] 699.00EUR 575.00EUR

Is deze set legaal in nl en heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt enne.... Ga vooral door met die mooie filmpjes!!!

Laatst bewerkt:
Vanmiddag ook nog even een paar vluchtjes gedaan.
Maar had gelijk al een probleempje, iets waar ik enkele dagen geleden met dezelfde setup eigenlijk geen probleem mee had.

M'n failsafe sloeg aan op 40-50 meter van waar ik zat.
Zie onderstaand filmpje:

Enig idee hoe dit eventueel kan gebeuren?
Ik heb alles rondom mijn ontvanger nagekeken, maar alles lijkt ok.
Het is ook duidelijk de ontvanger die in failsafe gaat (beeper zit daar rechtstreeks op) en dan pas de FC die de quad doet landen. Dus dat sluit de FC al uit.

Normaal gezien zou deze setup toch niet in failsafe mogen gaan op die afstand.

Alle feedback is welkom. Deze keer liep het redelijk goed af, maar zou het toch willen vermijden in de toekomst. Ik ga sowieso morgen nog eens testen of ik het met de quad in m'n handen op diezelfde plaats ook voorheb.

EDIT:Even apart topic gemaakt... futaba-t8fg-r6208sb-failsafe-momentje

Laatst bewerkt door een moderator:
@boris mooie setup en vlucht! Welke mini bevalt het beste?

@devil/metallVervelend, al die aandacht maar vooral het gevaar wat het kijken en aanwezig zijn oplevert.

Was vandaag ook wandelweer bij uitstek! Volgende keer beter

Back