FPV, multicopter videos enz

LennartB was zijn Tbs kwijt een tijd geleden..

Was er niet iemand recent op dit forum zijn copter kwijt? Via een collega van me hoorde ik toevallig dat er een 'vliegtuig met camera eronder' was gevonden bij Luttelgeest.... wellicht kan ik mensen in contact met elkaar brengen?? Nadeel is alleen dat ik niet meer weet wie hier schreef dat hij zijn materiaal kwijt was en waar dat was... Weet iemand dit nog?
Ja even kijken waar Lennart gevlogen had en rechte lijn naar China trekken en dan kijken of deze daar ergens lag :D. Was het een TBS?

De Naze acro heb ik binnen 3 dagen binnen van japan , das ni normaal snel!

edit_preview.php
Die adapters zijn niks nee, zou ik ook meteen vervangen. Die 980kv motoren komen standaard met de goede adapters.
3 dagen is wel snel ja :D. Japan ligt nog verder dan China :D.

Haha ik vloog in Heerhugowaard, rechte lijn naar china wijst de andere kant op. Hij is nog steeds zoek ja.

Ach het belangrijkste bewijs: ik sta op de cam :-) Had het kaartje niet geleegd voor de vlucht dus mocht er op de wing cam iemand staan.... echter is luttelgeest wel wat ver..

Heerhugowaard naar China gaat precies door Luttelgeest! Alleen de afstand lijkt mij niet haalbaar. Dan zou je over ijsselmeer hebben gevlogen.

Exploring a nice location

Filmpje synch uit de ooghoek van 2 quads

---(Dirk)---------------------

-------------------(Dave)---
Let vooral op de voorbijvliegers vanaf 4:25 en vanaf 6:10 !!!
Wel leuke ervaring...

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha ik vloog in Heerhugowaard, rechte lijn naar china wijst de andere kant op. Hij is nog steeds zoek ja.

Ach het belangrijkste bewijs: ik sta op de cam :-) Had het kaartje niet geleegd voor de vlucht dus mocht er op de wing cam iemand staan.... echter is luttelgeest wel wat ver..

Dan lijkt het me niet jouw kist. Wat ik begreep is dat hij opgestegen was bij een paardenbak. Dat stond in ieder geval aan het begin van de video. Jammer dat het niet die van jou is. Was het proberen waard

Vind het ook Max , heb daarjuist nog mijn bestelling nagekeken en op de foto staan ze met de juiste prop adaptors..foutje van banggood ..ben ook goed gebanged :)

Filmpje synch uit de ooghoek van 2 quads

---(Dirk)---------------------

-------------------(Dave)---
Let vooral op de voorbijvliegers vanaf 4:25 en vanaf 6:10 !!!
Wel leuke ervaring...

Dit hebben we super gedaan Dirk :)
En mooi gesyncd de 2 filmpjes samen.
Moeten we nog doen daar.

Laatst bewerkt door een moderator:
4km ga je nooit halen met 2,4ghz , ze zeggen wel 4km maar als je met een 1,2ghz vtx zit en dan nog 1000mw haal je nog geen 1Km...

Nou, ik ben er al ruim een km ver mee gevlogen en nog steeds uitstekend beeld met standaard antennes. En de Graupner mx-20 heb ik nog niet getest hoever hij kan. Maar mocht hij zijn bereik verliezen, komt de DJI vanzelf terug.

Mooi locatie mannen , word tijd om de atti switch uit te zetten en lekker rond te knallen op acro!
Vliegen kunnen jullie al , tis gewoon even moed bijeen rapen en knallen met die multi's!! :)

Ah ik was de hele tijd in dat filmpje op acro mode aan het vliegen lol.
Ik had per ongeluk de switch aangeraakt bij het neerzetten van de zender.
Daardoor had ik het ff niet door en uiteindelijk dacht ik al tijdens het vliegen "wat is die opeens zo wild en nerveus" tot op het einde toen ik doorhad van owja die switch staat op acro en niet op level lol.

Ps: Roni dit is echt wel een plek waar we allen eens moeten vliegen (alleen niet zo hoog wegens de luchthaven)

Net de sunnysky's gemonteerd op de zelfbouw quad, full throttle is om een kick te krijgen :)
Zoveel power als de ntm's.
Heb de quad ook aangepast en 150gr lichter gemaakt.
De flyduino carbon armen eraf gegooid en alu armen op gezet , 50gr uitgespaard en hoef tenminste niet meer de motoren recht uit te lijnen.
Als er 1 motor niet perfekt recht staat begint dat ding te Yawen..

Back