fpv hoort naar mijn id hier niet thuis daar is al een plek voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Burp doelt op 21 december... dan zijn we er allemaal niet. Althans, dat proberen de Maya's ons duidelijk te maken. :)
Het gaat teveel offotpic om er serieus op in te gaan, Concreet was het het einde van de 13e baktun, en das een cycle, zie het als je auto teller die op 999999 staat, die begint vrolijk weer opnieuw.

Dus we zijn er nog gewoon straks.

Ik ben ook niet voor taboes, en sluiten van berichten. wilde alleen de discussie een positive draai geven :)
De meerderheid kiest uiteraard, maar ik denk persoonlijk niet dat 3 of 4 subfora heel veel verschil gaan maken in de gebruikersgroep of activiteit. Er zijn genoeg fpv-ers voor een subforum, en ook bouwverslagen zijn er genoeg.
Ik zou ze persoonlijk allemaal nog bezoeken, lijkt me alleen handig om sneller te kunnen vinden wat je zoekt.
Maar als meerderheid tegen is, idd het topic sluiten.

In mijn mod tijd was ik al voor een apart sub gedeelte voor onze multi's

Das nog steeds zo...

Wat mij betreft heb je dan

Multi' copters.s
-bouwverslagen (of een sticky met verslagen zoals nu) in algemeen
-algemeen (bi tri quad hex octo, etc) Dus wat we nu ook hebben)
-fpv met multicopters eventueel een apart gedeelte topic met filmpjes.

Eventueel verkoop (dus apart gedeelte in de verkoop topics) omdat veel specefiek is.

Je moet ook weer niet teveel subforums hebben, word het weer onoverzichtelijk.
Tis nu nog net te klien voor allemaal aparte subforums, maar weer te groot vindt ik om hem binnen de heli's te zetten... Vindt ik persoonlijk dan...
IK BEN redelijk nieuw hier en lees alles door , wat jij hier voorstelt is denk ik zoals het moet zijn. Ik ben alleen in multicopters geinteresseerd en alles wat er mee samenhangt.
Ik wil niet steeds hoeven zoeken in het forum waar was dit ook al weer en dat .
Ook je idee van een speciaal verkoop hoekje speciaal voor multicopters lijkt me logisch. Ik zeg het als leek en ik ken de weg hier nog niet zo goed. Dus ben allang blij met kop MULTICOPTERS nou nog een aantal sticky;s maken van wat jij hierboven schetst :D en dan is het allemaal nog overzichtelijker.

:music:

Weet je hoeveel administratie dat is voor de mods. Je weet hoe dat gaat mensen posten dan gewoon op verkeerde plekken.

Weet je hoeveel administratie dat is voor de mods. Je weet hoe dat gaat mensen posten dan gewoon op verkeerde plekken.
Ik snap nietwat er veel adm aan is. Je kan toch gewoon belangrijke onderwerpen gewoon als belangrijk categoriseren onder de kop multicopters net zo nu ook al gebeurd met algemeen en bouwverslagen.
Plak daar dat grote FPV en multicopters discussie ook onder en andere belangrijke multicopter gerelateerde zaken:rolleyes:
zoals bv een "te koop" en "filmpjes"
Persoonlijk lijkt me dat overzichtelijk eigenlijk niet heel anders dan het nu is met een paar topics als" belangrijk " bovenaan zetten
Maar om op dit topic terug te komen ..ik vind dat FPV wel apart onder multicopters vermeld mag worden ( eerder moet ;) )

........tsja zoveel smaken zoveel wensen......

nope helaas niet:( volgens de wet, als jij weet dat iets veel meer waard is, en de prijs dus onrealistisch is, mag de verkopen zeggen: dat was een (typ)foutje, hij kost xxx,xx;)

Ik denk dat Burp doelt op 21 december... dan zijn we er allemaal niet. Althans, dat proberen de Maya's ons duidelijk te maken. :)

Klopt ;)

Maar als ik zo eens even lees is de meerderheid niet voor het opsplitsen. Bij deze kunnen we die discussie dan ook gewoon stoppen, gaan we niet doen. Wie weet in de toekomst.

je zit in de buurt hint rook.

vuil kan je overal kwijt hier ook denk daar eens over na forum leden niet lezers bla bla volk speelgoed frieks klaar mee zijn betere forums.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back