een lange tijd geen update gedaan, maar toch al een stukje verder. Ik hoop om op het eind van de kerstvakantie ruwbouw klaar te zijn, zonder de details enzo...
de romp is klaar om hier en daar te beplanken, maar daar wacht ik mee tot de rc en de motor zijn plaats gevonden heeft... dus dit is nog een eind.
vandaag moet het lukken om de 2 onderste vleugels volledig af te hebben, zodat ik deze de komende dagen op school op het gemak bij de stofafzuiging kan schuren. daarna komt het moeilijkste gedeelte, het uitlijnen van die 2 vleugels!
de motor, ik heb als het goed gaat van een medeforummer een zg38 kunnen kopen met vertraging. Ik heb deze eens geprint en op het plan gelegd, plek zat denk ik...???
hoe ik hem moet plaatsen is nog een raadsel. op de foto zit hij mooi weg en kan er makkelijk een dummy cylinder onder, maar heeft de motor minder koeling...
de dummy die ik heb:
deze wordt wel nog wat geupgrade naar een Oberursel motor... in feite moet ik maar 4 cylinders doen want de rest zit binnen de kap.(zo kan ik de cylinders wel rond gaan maken(bovenste op de onderste lijmen...)
wat is jullie gedacht over motor,motoropstelling,...
De servo's en eventuele powerbox, schakelaars,...liggen ook klaar.
kleurenschema moeten we nog over nadenken. binnenkort eerst eens details gaan fotograferen van een echte!