FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2011 !!

Hi Ger

De Minipyro is ook 1400Kv, draait 26000rpm bij ~145A met een 7X8APC sport op 6S Turnigy Nanotech 2650 35/70C Lipo's.
Genoeg voor 300Km/u in horizontale vlucht!

Grtz René

Veld

Wij zijn gisteren ondanks het slechte weer naar buiten gegaan om het veld voor te bereiden op 40 caravans / tenten / campers en meer dan 100 vliegers.

Het resultaat ziet er ongeveer zo uit...

imag0032uc.jpg

We hebben door een buurman (Boer Harry??) al het hoge gras laten weghalen inclusief het hooien!! en met een beetje geluk gaat de golfclub het aanstaande dinsdag nog een keertje maaien.... 8-)

Dan voor de mensen die wat moeite hebben om te landen op ons veld.... we hebben het veld met nog eens 20 meter extra laten verlengen!!! Als het nu niet lukt... kan je beter een andere hobby gaan zoeken! hahahaha

Als laatste... de weersgoden zijn ons goedgezind!!

Het wordt tropisch warm - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Laatst bewerkt door een moderator:
dat ziet er toch best groot uit :rolleyes:
ik had gehoord dat het een relatief klein veld was.

maar ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor:
vandaag nog gemaidend met een harde wind:

full

een goed vliegende hots!

ik heb er zin in.
iedereen tot donderdag!
mvg paul

Laatst bewerkt door een moderator:
Met Fabian net even gekeken naar de exacte locatie van het veld en ben uitgekomen op; 52.435717,4.694026 Kan iemand dat bevestigen? (ik heb geen zin om woensdagavond laat op een verkeerde locatie te staan) Ik heb vorig jaar de GPS coördinaten ingevoerd die op de website staan, en toen stond ik ineens ergens een kleine 40km verderop, middenin een weiland:confused:

Even gepast. Mijn vliegtuig past in de auto. Maar hij had geen 2cm langer moeten zijn...

Dit moet dus in een Suzuki Swift van 15 jaar oud...

Taataaaaaaaa

Tjaa, je moet er iets voor over hebben....

das een knap stukje prakwerk peter , alex is hier ook een ster in heb ik de afgelopen jaren gezien ;)

veel plezier van de week , ik ben wel van plan om volgend jaar een caravan te huren en ook deel te nemen aan dit festival ( de baas ziet het ook zitten gelukkig ;) )

mvg eric

Voor de mensen die coordinaten in hun navigatie willen invoeren, gebruik degene die op de website staan, je kan het niet missen en anders gebruik dan het adres van de golf club die naast ons gelegen is. Zodra je het recreatiegebied in rijd, kan je het niet missen we gaan dinsdag avond de borden al plaatsen.

Het Hoge Land 2
1981 LT Velsen-Zuid

Vanuit Alkmaar:
  • Door de Velsertunnel richting IJmuiden
  • Afslag 1 richting IJmuiden / Spaarnwoude (N202)
  • Derde afslag rechts (afslag r103).
Vanuit Amsterdam / Utrecht:
  • Voor de Velsertunnel richting IJmuiden
  • Daarna richting Spaarnwoude (N202)
  • Derde afslag rechts (afslag r103).
Vanuit Amsterdam havens:
  • Langs het Noordzeekanaal richting IJmuiden (N202)
  • Voorbij pont Buitenhuizen over brug
  • Daarna eerste afslag links (afslag r103).

zul je het net weer zien, vlak voor een meeting doe ik weer even onhandig.. Bij het opmaken van mn bed kwam ik met mn elleboog (weet het ook niet precies) een beetje ongelukkig hard tegen mn extra aan, op het eerste gezicht geen schade, maar toch twee scharniertjes doorgescheurd...

het is gelukkig nu gemaakt, jammergenoeg niet helemaal recht, maar goed genoeg om er weer lekker mee te gaan stunten. Als je maar hard genoeg vliegt zie je er niks van :mrgreen:

zul je het net weer zien, vlak voor een meeting doe ik weer even onhandig.. Bij het opmaken van mn bed kwam ik met mn elleboog (weet het ook niet precies) een beetje ongelukkig hard tegen mn extra aan, op het eerste gezicht geen schade, maar toch twee scharniertjes doorgescheurd...

het is gelukkig nu gemaakt, jammergenoeg niet helemaal recht, maar goed genoeg om er weer lekker mee te gaan stunten. Als je maar hard genoeg vliegt zie je er niks van :mrgreen:

hey fabian
je moet ook niet met je extra in bed gaan liggen:D
daar heb je andere dingen voor
staks wordt je wakker met een gat in je romp;)

Back