Fly-In Odoorner Luchtvaart Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren vliegers,

Door de vele aanmeldingen, is de camping bijna vol !!!
Dus wil je er ook nog bij zijn om te kamperen, wacht dan niet te lang met aanmelden, we hebben maar beperkte hoeveelheid plaatsen.
Als je gewoon op één van de dagen wil komen vliegen (of kijken), is dat natuurlijk geen enkel probleem.

Groetjes
Patrick.

@patrick

Zou je voor mij een plekje vrij kunnen houden, ik kom met een klein tentje van 2 bij 2 meter dus dat past overal wel!

Ligt eraan of ik mijn rijbewijs dan heb, ik heb als het goed is in augustus mijn (eerste) en hopelijk laatste rij-examen;)

Beste vliegers,

De camping is dit jaar meer als vol, dus het zal weer bere gezellig worden.
Hou er rekenschap mee dat de auto's niet bij de caravan,s neergezet kunnen worden ( dit om er voor te zorgen dat alle aangemelde vliegers een plaatsje kunnen krijgen ).
Er kan vanaf nu niet meer gereserveerd worden voor de camping, maar vliegers die op welke dag dan ook willen komen kijken of vliegen zijn natuurlijk van harte welkom.

Groeten Patrick.

Leuk! Ik denk dat ik ook wel even kom kijken! Ik woon er vlakbij, 20 minuten rijden. Eens rondkijken bij een vliegclub, ben sinds paar maanden een vlieger dus dat is wel een keer leuk. Daarnaast ook leuk om eens de gezichten te zien die bij de (schuil)namen horen op dit forum.. :)

Alles is welkom? Electro, brandstof? Groot, klein? Met of zonder brevet?

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien dat er ook wat F5Bers aanwezig zijn op zondag.

De wedstrijd in Belgie gaat niet door dus we hebben een dagje over.

GJ

Hoi mannen,

Het is dan bijna zover, nog even wachten en dan kunnen we beginnen aan de Fly-in 2010. Met een groot deelnemers aantal, zal het weer een gezellig evenement worden en de weersvoorspellingen lijken goed :D.
Om de modellen een goed onderkomen te kunnen geven worden er twee legertenten geplaatst, een stille aggregaat zal worden geplaatst voor de extra stroomverzorging ;).
Voor de verzorging van de innerlijke mens is er genoeg te eten en te drinken, zaterdag is er een grote BBQ en voor de camperende gasten hebben we zondag een uitgebreid gratis ontbijt.
Alle ingredienten voor een geslaagd weekeind!

Tot in Odoorn,
groeten, de Fly-in crew.

Laatst bewerkt:
Ik heb bijna alles al Klaar staan
Ik ga morgen kijken wat er mis is met de hurigane
En een nieuwe raamkap maken
en nog wat kleine dingetjes aan de D21 doen
Verderop in de week ga ik kijken of ik men kleine exstra ook weer in orde kan krijgen
Dan heb ik 4 modellen om te vliegen

Heren de weersverwachting voor het komend weekend.
Geen reden dus om niet te komen.

Vrijdag zaterdag zondag
min 9 C 9 C 9 C
max 21 C 22 C 20 C
zon 70% 75% 75%
neerslag 20% 25% 30%

Tot vrijdag, zaterdag en zondag

he boem boem bos ik hoop wel voor je dat hij van de startblokken komt anders ist niks en pas op dat je niet te hard gaat op die megalange afstandsrit voor jullie goede reis alvast en tot vrijdag
gr.Pieter

Goed nieuws het probleem met de hurigane is verholpen
Er zat vuil in de carburateur
Nu de D21 nog nalopen
En dan ben ik er helemaal klaar voor
Laat het weekend maar komen

Helaas Ik heb eve geen geld over voor de lipo,s
Ben ook maar een arme ondernemer
Dat gaat dus volgend jaar worden

Ik neem hem natuurlijk wel mee
maar wil de maiden met dat model vanaf een wat grotere hoogte starten
Op de rug van een oude cesna 180