Fijne koffer voor zender, accu en lader!

Hey allemaal,

Ik was een tijd opzoek naar een fijne koffer om mijn zender in op te bergen en die tevens de ruimte heeft voor een loodaccu, lader, kabels en eventueel reserve accu's om makkelijk mee te nemen naar het veld. Na lang zoeken kwam ik het volgende tegen op bol.com

Bilora Aluminium koffer luxe (40 x 28 x 19 cm)

Na één dag was de koffer binnen en ben ik gaan inrichten en schuim gaan plukken (rasterschuim incl.)

In de toekomst zie ik de mogelijkheid om in de deksel nog een schermpje te bouwen voor FPV-vliegen. Alleen heb ik dan nog een standaard nodig voor koffer zodat ik op ooghoogte kan kijken.

Hallo René,

Prachtige koffer, ik denk dat ik je ga imiteren :D
Ben benieuwd of er een DX9 inpast.
Wat zijn de maten van jouw zender.

Groet Rolf (dit is niet het koffertje van Zalm, maar ziet er wel million dollar uit)

Net te klein dus René.

Deze lijkt me ook wel wat, ik heb iets dergelijks voor mijn camera met toebehoren. Na 20 jaar nog als nieuw en het heeft wat doorstaan....

Groet Rolf (het is wel een duur koffertje, helaas zonder de inhoud van Zalm)

Ik heb zelf een iets grotere koffer voor m'n zender, ik geloof bij de aldi ofzo ooit gekocht, (vrijwel) identiek aan deze:
Bilora Aluminium koffer groot (46 x 33 x 15 cm)
(maar dan voor de helft van 't geld.)

Zelf een laag van dat "eier"schuim in de deksel gelijmd en een los stuk schuim onder m'n zender, net zoals bij die kleinere koffer. :)

De andere vakken had ik in eerste instantie 2 van die loodaccu's in zitten, maar het is gewoon nutteloos zwaar, want vrijwel overal waar ik kom is 230v aanwezig, of kan ik de 12V van m'n auto (die ik inmiddels bezit) gewoon gebruiken. :)

Dus de vakken aan de zijkant kan ik mooi gebruiken voor kleine spares (ontvangers, lipo's, esc's, etc.), tube lijm, lader, lipo's, etc. :)

Back