FF voorstellen

Hey MBF-ers.
Al sinds ruim een jaar volg ik de diverse berichten op dit forum, en metname die van de Modeltruckers. Ik was in die tijd vooral geinteresseerd in de RC Tractoren na een aantal filmpjes op YouTube. Hele mooie bouwsels kwam ik tegen en verwachte niet dat ik zoiets zelf zou kunnen maken.
Op dit forum zag ik echter heel verschillende insteken. Van gedetailleerd draai- en freeswerk tot snelle bouwpakketoplossingen; van kunststof plak en schuur kunstwerken tot Bruderombouwen.
Dat laatste trok in eerste instantie mijn aandacht, maar ik durf intussen al voorzichtig te denken aan kunststof plaatsmateriaal en aluminium en messing.
Vandaar ook mijn nickname.
Mijn eigen voornaam is echter geen Bob, maar Erik. :p

Ben getrouwd en heb 2 tieners.
Ik hou van doe-het-zelven in-en om het huis, dat ik zelf geheel verbouwd heb. Werken doe ik ook nog; ik zit in de procesautomatisering.
Besturing en elektronica zou dus niet zo'n groot probleem moeten zijn voor mij :rolleyes:

Ik denk dat ik mij intussen al aardig heb ingelezen, om het deze zomer maar eens voorzichtig zelf te proberen.
Daarvoor heb ik al twee 2e-handse tt-01 chassis aangeschaft.
Hiermee wil ik volgens de plastiek-fantastiek-methode van Cor's WheelsAcademy :D een Bruder Unimog ombouwen naar RC
Binnenkort zal ik een topic hierover starten.

Groet Erik

Wees welkom Erik.

Veel lees en bouw plezier.

groet Marceline

Hallo allemaal ik zal mij ook even voorstellen

Ik ben graafje04 ik doe in modelbouw rc trucks van wedico.
Heb zelf een wedico freightliner c.o.e met trailer en dolly
ik ben al een tijd je op dit forum rond aan het kijken.

groetjes Harco

Back