Als je een beetje ervaring hebt met spuiten, lijkt me dat inderdaad geen probleem. Helaas heb ik die niet

Maar ik ga het de eerste vluchten maar gewoon zo laten, en zien of mijn versie wat steviger is dan die van den Ivo

Maar ik ben er voor 99% zeker van dat dat wel zo gaat zijn, Ik heb over de hoeken 3 lagen cfk, over de platte stukken aan de landingsplaat 2 lagen en aan de zijkanten 1 laag gebruikt, die deze keer wel goed aan de romp gehecht hebben.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Kril met de vraag of ik dat blauw/cfk ding los kan krijgen, maar helaas nog geen antwoord.
Tijdens een klein speurtochtje naar hoe dit te maken (waar ik trouwens niet direct een antwoord op vond) ben ik
dit CFK LG tegen gekomen. Mijn Alu versie weegt 585gr, dus met "Almost half the weight" reken ik op een 300gr, gewichtswinst/verlies van 285gr dus. Als ik dan nog ergens een CFK vleugelbuis kan vinden die wat lichter is, kan ik het gewonnen gewicht terug in de lipo's steken. Ik weet niet of dat het aan het kapotte lipo pakket lag, of aan het gebruik van de verkeerde prop (waardoor ik veel gas moest geven) maar ik heb maar een minuut of 4 kunnen vliegen. Een beetje extra capaciteit zou dus geen kwaad kunnen. En aangezien ik toch een nieuwe set lipo's moet kopen..
Ik heb net ook ALLE delen afzonderlijk gewogen (mijn weegschaal gaat maar tot 5kg

), en na het maken van de som van alle gewogen componenten zou ik trouwens op een RTF gewicht moeten zitten van 12,8 Kg. Lijkt me niet slecht voor een E-conversie van dit formaat!
Heeft er iemand een adresje voor CFK- vleugelbuizen? ik zou er ééntje met een buiten diameter van 39,8mm moeten hebben..
Jens, Henri, Michel, thanks
Edit: Lakstiftje zou idd ook moeten kunnen (Henri wist zijn bericht te plaatsen terwijl ik nog aan het typen was aan het mijne)