ow ik regel daar niks aan ze peetjen daar blijvek schoon af alleen kurt doet dat. ik ga nieuwe bougies steken om te beginnen en alles eens nakijken Kurt dacht omdat er bij ons een luchtfilter heeft opgestaan en ik heb die er af gedaan sam kent de gevolgen er ook van e dus hopelijk is het dat ja ik denk dak er een pt 28/10 of 28/8 opzet dan
met een luchtfilter draait een motor iets rijker, je moet hem dus wat armer zetten. Haal je die eraf, loopt hij te arm.
Ja zo, dat is logisch. Ik heb namelijk mijn DA150 gevlogen zowel zonder als mét luchtfilter, ik vond het mét luchtfilter wel iets beter
@Lespinoy; dat is dik in orde gekomen Ik zou zeggen, ruim de weg en het luchtruim want vanaf nu ga ik, in tegenstelling tot vroeger, veel beginnen vliegen
Ik ga denk ik naar diepenbeek gaan... (ma na vant weekend ga ik mijn boterhammekes moete meepakke peisk, tis crisis lol ) @Gino ik ga uwe vlieger wss al zaterdag komen halen e... Komt dan volgende week bij mij trainen...
Lol, even komen winnen? Dat vertelde ik nooit lol Figuren vliegen doe ik trouwens gewoon om bij te leren & voor de fun van de wedstrijden. Maar is niet echt mijn main goal