nationaal slechts 2 deelnemers 1. Timen De Prince 2. Kurt Van Kiel novice dacht ik 8 deelnemers uitslag ken ik niet maar 1. Wannes Francken 2. Jurrien (NL) hopelijk komt Jurrien ook meedoen in Someren, alvast weer iemand dat voor Alex zal eindigen LOL
Novice: 1. Franken Wannes 100,00% 2. Vissers Jurrien 99,300% 3. Lespinoy Michael 87,19% 4. Van Opstal Marc 86,76% 5. Van Opstal Christophe 85,19% 6. Penders Raf 79,47% 7. Raskin Stijn 77,24% 8. De Jonck Stefan 77,24% 't Was een super weekend! vooral de zaterdag was leuk Merci eh Sam!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm veel heb bijgeleerd, het verschil tussen de eerste en laatste vlucht was 10 % in punten (in stijgende lijn uiteraard). Special thanks naar de orginisatie en naar Sam Pets toe, hij was gisteren de ruggegraat van een deel van de noviceklasse. Sam man, hoe kun je zo rustig blijven als er zo'n prutsers voor U staan Mij zie je zeker terug in Tongeren ! Dikke proficiat voor Wannes en Jurrien, jullie waren echt goed gasten. Stefan
Tjah, mijn eerste DA is dan ook gelijk mijn laatste, de volgende wordt weer een 3W ik voel weer een discussie aankomen, LOL
bwa stuk krijgen ik weet niet ze kzal deze week is met kurt en guido er naar kijken op de club en dan zien we wel. hij loopt super enkel de power was raar en de motor had totaal niet warm na de freestyle dus ik weet het echt niet.
geen Helchteren ? mmm 2X yak 110 EF ... zal er wel voor iets tussen zitten as ge nen DA naft geeft draait ie wel ... wannes
jaja hij had naft erna maar kwas eens aant kijken op het forum en kvon een bericht dat een DA 100 6700 toeren deed met die 25/12 3blad en mijne doet er maar 5500:s
BMB uitlaten zijn supergevoelig voor de lengte, een cm te lang kan al flink wat vermogensverlies veroorzaken. Wim Sanders draait met een 25*12 3-blad 5800 toeren......
nee niet echt maar omdat ze hier opstaan maar vorig jaar ging het goed ik heb ze enkel een cm korter gemaakt omdat ze bij BMB dat zeide dat het beter ging zijn maar weet het niet.
Die waarden zullen wel fout zijn hoor Gino... Maarja dat u motor slecht draait kan je moeilijk op DA steken, hoe jij die al verkracht hebt . De regelnaalden dienen om een motor af te stellen, niet om de power te regelen hehe Maarja met dat 2blad heb jij toch altijd een pak meer power? Coupe de Paris -> 2blad... Ps ik kom u vlieger misschien dit weekend al ophalen e komt de week erna dan bij mij trainen @Wannes & Jurrien: Good Job dudes, al had ik niets minder verwacht, vooral niet met die vliegtuigen hehehe