F3A vliegtuigen te koop op het forum

Op het forum staan tegenwoordig heel veel vliegtuigen te koop. Als je op zoek bent naar een F3A vliegtuig is het dan wel zoeken. Mij leek het daarom een idee om in het F3A forum een draadje te hebben met verwijzingen naar die advertenties. Als iemand op zoek is wordt ie dan meteen getriggerd om even te kijken. Is dat een idee? Bevorderd het doorschuiven van kisten; goed voor iedereen lijkt mij zo.

De advertentie zelf staat natuurlijk gewoon op Te Koop/Vliegtuigen deel.

Volkert

Lijkt mij een goed plan! Dan gelijk dit draadje er maar voor gebruiken?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zover ik weet geldt het verbod op linken met marktplaats, alleen in het te koop gedeelte.

Klopt. Linken naar een interessante advertentie kan wel maar moet niet worden misbruikt om een advertentie op MP te zetten en dan hier lekker kenbaar te maken. Bij deze wordt daar natuurlijk op gelet :twisted:

Nou ja, ik denk dat de gemiddelde F3A vlieger dit forum kent en dus zijn spullen te koop zet op het forum. Dan heb je in dit draadje alleen een link naar een advertentie binnen het forum.

Overigens, als mensen iets zoeken, kunnen ze die vraag ook prima in dit draadje kwijt.

Laten we eerst maar kijken hoeveel gebruik ervan gemaakt gaat worden en of het dus een levend draadje blijft.

Volkert

F3A vliegtuigen te koop

Nu ik dit draadje zie en er is een belangstellende. Op de dutch F3a site staat mijn Hyde Away te koop. De 1700 euro waarvoor deze te koop staat is waarschijnlijk te veel voor de aankomende talenten.
Elk bod vanaf 650 euro zal ik serieus nemen.

Nu ik dit draadje zie en er is een belangstellende. Op de dutch F3a site staat mijn Hyde Away te koop. De 1700 euro waarvoor deze te koop staat is waarschijnlijk te veel voor de aankomende talenten.
Elk bod vanaf 650 euro zal ik serieus nemen.

Kijk dat zijn interessante prijzen voor een zeer goede kist, nu moet er wel interesse komen Ed!

van Ed heb ik ook nog een Hydeout staan, reeds omgebouwd naar electro, enkel accu plaats moet nog aangepast worden.

300 euro en hij is de jouwe (met retracts)

Dit is wel een heel aardig idee.

Zou Robert een apart F3A te koop subforum toestaan?

Dat is wat overzichtelijker?

Zou wel strak gemodereerd moeten worden wat mij betreft zodat het echt alleen om F3A spullenboel gaat.

Zou Robert een apart F3A te koop subforum toestaan?

Lijkt misschien handig, maar dan wil iedere discipline een apart te koop subforum, en krijg je helemaal veel crosspostings en dubbelposten. Ik heb het zo al druk zat, niets aan doen verder:mrgreen:

Ik zoek wel nog een mooi 2e model voor komend F3A seizoen:p (electro uiteraard)

Als er een F3A moderator zou zijn, behoeft die alleen maar het F3A te koop forum op te schonen.

Dat lijkt me een te overziene inspanning.

Het hoeft niet een van de al bestaande marktmeesters te zijn.

Het zal ook niet heel druk zijn op het F3A te koop subforum denk ik.

Wat mij betreft is dit draadje voldoende, zoveel F3A kisten komen er niet te koop in een jaar..

En voor de F3A-X gangers;

Bij groot aanbod kan ik onder het X subforum wel een draadje aanmaken, maar zo'n vaart loopt het nog niet geloof ik:)

Back