Beste allemaal,
Ik heb een probleem met mijn ezrun motor 9t 4300kv.
Als esc heb ik een 60A ez run.
Mijn probleem is als volgt. Als ik mijn wielen van de grond hou en het gas vol indruk draaien de wielen gewoon zoals het hoort, met een rondgang dus zodat er ballon effect optreed bij de banden. Zodra ik mijn truggy op de grond zet en vol gas wil wegrijden zit er amper power in en rijdt die dus ook weg met een gangetje van 10kmph.
Ik heb mijn esc al opnieuw gekalibreerd maar er zit nog geen verbetering in.
Zelf denk ik af de spoelen van mijn motor te heet zijn geworden waardoor de isolatie van de spoelen gesmolten is en nu kortsluiting maakt.
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan testen.
De weerstand tussen de spoelen meten misschien?
Alleen is het probleem dat ik niet weet wat de ohmse weerstand is als de motor niet defect is.
Ik hoop dat iemand mij hiermee man helpen.
Mvg Robbert
Ik heb een probleem met mijn ezrun motor 9t 4300kv.
Als esc heb ik een 60A ez run.
Mijn probleem is als volgt. Als ik mijn wielen van de grond hou en het gas vol indruk draaien de wielen gewoon zoals het hoort, met een rondgang dus zodat er ballon effect optreed bij de banden. Zodra ik mijn truggy op de grond zet en vol gas wil wegrijden zit er amper power in en rijdt die dus ook weg met een gangetje van 10kmph.
Ik heb mijn esc al opnieuw gekalibreerd maar er zit nog geen verbetering in.
Zelf denk ik af de spoelen van mijn motor te heet zijn geworden waardoor de isolatie van de spoelen gesmolten is en nu kortsluiting maakt.
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan testen.
De weerstand tussen de spoelen meten misschien?
Alleen is het probleem dat ik niet weet wat de ohmse weerstand is als de motor niet defect is.
Ik hoop dat iemand mij hiermee man helpen.
Mvg Robbert