ERCE Eindhoven gaat IJSRACEN!

Hoi Rob,

Verwacht je dat dit iets brengt? Wiel in 1 deel geprint met 24x M3 geknipte boutjes erin.

ICE WHEEL SINGLE ROW M3 STUDS.JPG

ICE WHEEL SINGLE ROW M3 STUDS buitenzijde.JPG

Laatst bewerkt:
Even op youtube gezocht en er zijn helaas niet zoveel filmpjes en goed bruikbare tips.

Deze is zoals het er waarschijnlijk aan toe gaat in Eindhoven:
Circuit is niet te moeilijk (dat is de ondergrond al) en je moet inderdaad een lekker stukje kunnen driften.

En nog eentje met nitro buggy's met aan het begin een opname van de gebruikte spikes:

ICE WHEEL PLAATSCHROEF.JPG

24 uitwisselbare plaatschroeven erin. Ik heb het gevoel dat dit dicht bij het uiteindelijke ontwerp ligt.

EDIT: weer een stapje verder in het ontwerp, 25 schroeven om sparingen voor de schroevendraaier mogelijk te maken en gaten om het uiterlijk te boosten. Het is alleen jammer dat de binnenzijde mooier is dan de buitenzijde.

ICE WHEEL SINGLE ROW 25ST PLAATSCHROEF.JPG

Laatst bewerkt:
Erik er is genoeg ice fun te vinden op youtube...ga er maar eens goed voor zitten... en wie wel er nou geen baaninzet wezen...zie de laatste video.....:)

Laatst bewerkt:
Dat moet ik dan nog maar een keer nameten, maar het zal niet veel schelen.maar dat had ik nog niet gezien. Misschien toch maar even het reglement goed doorlezen.

Mij lijkt het eenvoudigste resultaat te komen van rallybandjes waar punaises aan de binnenkant gelijmd zijn.
de pinnetjes kan je evt nog korter maken, want ze mogen inderdaad niet te lang zijn.
lijkt me fijn om uit te zoeken welk patroon en lengte van de pinnetjes het beste past.

Die m3 boutjes werkte op een achterwiel aandrijvertje niet zo best helaas. De banden worden er ook erg zwaar van. De video is zichtbaar mag ik aan nemen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze met de dremel scherp gemaakt. Er een kruisje in geslepen

Laatst bewerkt door een moderator:
Back