epp/epo herstellen/opvullen...

deukjes laat ik zitten, dat zijn gebruikssporen waar ik me niet aan stoor, het blijft schuim.....

barsten/scheuren doe ik meteen een beetje secondelijm in en spuit er een heel klein beetje kicker op dat het gelijk vast zit, anders scheurt het verder.

even oprakelen,
mijn funcub heeft zaterdag serieus afgezien, connector had een slecht contact en zo naar beneden gekomen.
staart recht af, die kan ik mooi terug aaneenzetten met uhu por, is geen probleem

de neus as serieus gedeukt en heb ik redelijk uitgedeukt gekregen in kokend water. gelijmd is deze nu ook terug mooi, de naden kan ik versterken met ene carbonbandje,... dus komt wel goed.
MAAAR

de neus staat een klein beetje getordeerd( canopy kan er niet 100%mooi recht op.
ik kan hem in de juiste positie wringen, maar hoe kan ik hem nu zodanig in die houding laten zitten?? an dit op enige manier?
zo laten kan waarschijnlijk ook en zal niet veel invloed hebben, maar optisch net wat minder mooi:p

Groeten

Zoals aangegeven wordt in warm water ( niet te heet dan is het schuim net popcorn en moet je gaan schuren het weer helemaal vlak te krijgen) en de andere kant op torderen en in die stand houden tot hij afgekoeld is

4

Laatst bewerkt door een moderator:
En erge deuken vul ik op met stukjes die ik uit een gesneuvelde easystar snijd en erop/in lijm schuren en klaar

4

Laatst bewerkt door een moderator:
Back