EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Njah, ik had ook liever gehad dat het stuurfouten waren, dan leer je er tenminste nog wat van, maar goed, all part of the hobby.....:rolleyes:

alleen is de rede dat mijn extra naar beneden kwam misschien wel te wijtten aan het feit dat de 2 cellen 7,4V lipo rechtstreeks aan de ontsteking was aangesloten zonder bec ertussen of een ander soort weerstand .
dit houd dus in dat de ontstekingsmodule van 3W die uit mijn hoofd maximaal 6V moet hebben gewoon al die tijd op 7,4V heeft gedraaid .
ik verbaas mij er wel echter over dat de ontsteking het zo lang nog heeft volgehouden ?
misschien was ook dit niet de oorzaak maar het is in ieder geval iets wat straks als ik de motor heb ingebouwd en ik ga proefdraaien duidelijkheid zal gaan geven .
misschien is de ontsteking wel naar zijn grootje nadat hij een tijd lang onder te veel spanning heeft moeten functioneren.

ps ik ga deze week de yak profile even fixen en komend weekend sta ik weer op het veld :yes:( als er weer niet iets mafs tussen komt of zo )

cheers !

Even iets geheel anders: de datum voor de E.M.C.R. Fly In is vastgesteld op zondag 12 juni, verdere info volgt in de loop van deze week......:)

open dag

Oops 12 juni, dan hebben veel cluppies vliegdagen, Pinksteren hé, ik ben wel in de gelegenheid dus.

Groet Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oops 12 juni, dan hebben veel cluppies vliegdagen, Pinksteren hé, ik ben wel in de gelegenheid dus.

Groet Ger.

Klopt, de andere optie was 19 juni, maar dan kunnen een aantal clubgenoten sowieso niet, dus vandaar de 12 juni. Er zullen helaas altijd events samenvallen, dat is nu eenmaal zo:)

Hallo, op de EMCR website staat het volgende:

U kunt het ingevulde aanvraagformulier inleveren op dinsdagavond en op zaterdag.
Op deze dagen is de penningmeester meestal op het veld aanwezig.

Is dat ook deze avond en vanaf hoe laat ongeveer?

Back