EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Hoe staat het met je Extra Eric?

hey erik ,

ik heb er niet veel aan kunnen doen de laatste weken helaas .
ons oude huis in charlois is nog niet verkocht en de gemeente heeft ons portiek ( en alle andere ) gesommeerd om al het ( achterstallig ) onderhoud aan de buitengevel te herstellen ,want anders gaat de gemeente het laten uitvoeren door een aanemer en kost het ons een hoop geld .
de vve pot is niet meer zo goed gevuld door werkzaamheden aan het riool en aan het vernieuwen van de waterleiding eind vorig jaar .
hierdoor is er niet genoeg geld meer om een aannemer te laten komen .
nu is het natuurlijk zo dat ik zelf een kit en onderhoudsbedrijf heb en ik heb met nog twee buren het heft in eigen handen genomen om de boel zelf aan te pakken .
alleen al mijn vrije weekenden en avonden gaan hier aan onderdoor helaas dus de hobby ligt echt even op zijn gat .
de voorgevel is zondag avond helemaal klaar en dan gaan we in mei de achter gevel doen .
ik hoop dat ik dan weer even wat tijd heb om verder te gaan en weer eens een weekendje te komen vliegen .

nou hopelijk tot snel .

cheers !

Het was zeker een goede site eric!
Nu al twee bestellingen gedaan en de volgende dag in huis.

Hopelijk zondag vliegen.

gr paul

Morgen nog jetters en andere mensen met plannen om te gaan vliegen?
Banane15.gif

Net terug van een schitterende dag:p Wederom zo rood geworden als een kreeft, maar dat terzijde. Ik ga zodadelijk aan de slag met de foto´s.....

Zoow dat zijn weer een hoop mooie foto's.
Helaas heb ik vandaag afscheid moeten nemen van mijn f16 door storing :mad:
Doe ik het is een keer niet zelf gaat het alsnog kapot :(.
Dan maar even de nieuwe swift klaarmaken :yes:.

grt paul

Ik was er wat later, maar was lekker weertje om nog een paar rondjes te doen.
Leuk om al het mooie speelgoed voorbij zien te komen, jets, heli's, grote bakken en Iphone bestuurde ufo's.

Tot een volgende keer,
Gerben

leuke plaatjes weer , ik hoop echt weer snel tijd vrij te hebben om te komen vliegen . :( altijd die k#t verplichtingen .:rolleyes:

leuke dag geweest zo te zien .

groeten vrienden en tot snel .

Back