EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Tjemig de pemig, is het nu lekker zonnig, 14 graden met een matig windje uit west.................moet ik weer werken..........k*t........ had ik maar opgelet vroegah :hammer:

Was inderdaad helemaal geen verkeerde middag:p Helder blauwe lucht, en de wind viel ook goed mee. Al met al toch flink wat gevlogen:)

Hier nog wat foto's; (had de digi spiegelreflex niet bij me, vergeten...)

EMCRzondag16januari2011.jpg

EMCRzondag16januari2011_2_.jpg

EMCRzondag16januari2011_3_.jpg

EMCRzondag16januari2011_4_.jpg

EMCRzondag16januari2011_5_.jpg

EMCRzondag16januari2011_6_.jpg

EMCRzondag16januari2011_7_.jpg

EMCRzondag16januari2011_8_.jpg

EMCRzondag16januari2011_9_.jpg

EMCRzondag16januari2011_10_.jpg

Ik heb ook zojuist de Funjet Ultra opgehaald bij Fabian, dus nu is het enkel nog wachten op de motor en regelaar.....

Ik heb wat video's gemaakt van de turbine-heli van Jeroen, die heeft vandaag zijn eerste "hopjes" gemaakt:) Ik heb de bestanden gelijk aan Jeroen afgeleverd, dus die zullen vanavond wel online staan...... (als het niet lukt, dan hoor ik het wel)

Damn, het weekend is nu al weer voorbij, grrrrrrrrr

ik heb al zo`n depron jetje klaar staan nu .
van het weekend thuis maar effe zitten knuteselen .
nu even wachten tot zaterdag , dan wordt mijn pitts opgehaald en kan ik die munten weer gebruiken om mijn zooi bij hk te bestellen.

onder welk bedrag moest je nu blijven om geen belasting te hoeven betalen?

ik heb al zo`n depron jetje klaar staan nu .
van het weekend thuis maar effe zitten knuteselen .
nu even wachten tot zaterdag , dan wordt mijn pitts opgehaald en kan ik die munten weer gebruiken om mijn zooi bij hk te bestellen.

onder welk bedrag moest je nu blijven om geen belasting te hoeven betalen?

heb je er niet gelijk twee kunnen maken :D

mvg paul

Op het veld zelf staat geen water, maar is op sommige plekken wel een beetje nattig, maar is goed te doen verder. In de pits stond geen water.

Net even de 6s3000 in de 1.4m Yak gepast, om het CG goed te krijgen moet de accu helemaal voorin;

P2022_16-01-11.jpg

Ik heb alleen nog geen idee hoe ik dan de accu nog kan vastzetten, aangezien ik er voorin niet meer bij kan om de accu vast te zetten.

Iemand nog briljante suggesties?:)

ik vond het veld wel erg drassig , overal waar je liep, liep je in 2cm water.
het gaat morgen weer regenen , ik zal het je voor dinsdag persoonlijk afraden voor een maiden

Zag het al op dat fototje waar Jeroen met z'n heli op staat, dat veld aan de westzijde staat nog hélemaal blank, drainage is nog niet goed op gang met waarschijnlijk de vorst er nog in.

Dan morgen de Ultimate maar vliegklaar zetten voor dinsdag, moet alleen nog de tuigdraden betrouwbaar en stevig maken (lees vervangen) :mrgreen:

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Afhankelijk van het weer gaat straks de 1.4m Yak voor zijn maiden...... (einde van de middag)

ik ben om 12:30 even op het veld geweest daar ik in rozenburg een badkamer moest kitten en ik een half uur te vroeg was .
veel wind en heel veel regen toen ik er was .

suc6 met de yak en ik hoop dat je beter weer hebt als toen ik er was .

mvg

Back