Hallo lezers,
Bedankt voor het leuk klikken!
De trekker begint nu in de buurt van het einde te komen.......
Vandaag Pistenking zwaailampen binnen gekregen en een setje bloklampen van Verkerk.
De zwaailampen waren heel makkelijk te installeren met de schroefdraad, alleen het gat van de steunen iets groter moeten maken. De bloklampen was ook een eitje, het printplaatje klemt genoeg in de reflectoren dus durf het wel aan zoals ik het nu heb. Ik heb de reflectoren op een dun stripje kunststof gelijmd en deze vervolgens tegen de bumper gezet.
Even draadjes prikken, de bloklampen konden bij stadslicht en grootlicht. De zwaailampen moesten op een nieuwe output, dus ook gelijk de micro SD even in de laptop gestoken en dit ook opgelost. Alles werkt nu zoals ik het had gewild, zelfs de zwaailampen draaien allebei naar binnen[emoji41]
Ook zijn er nog Luchthoorns bij gezet, maakt het totaalplaatje wel compleet al zeg ik het zelf.
Nog terug op een eerder genoemd puntje: de speaker(s). Ik heb 1 speaker geïnstalleerd en weggewerkt in de tank aan de linkerzijde, en dit geeft voldoende geluid. Dus heb er nog 1 op reserve mocht het nodig zijn, of een ander project in de toekomst.
Voor een eerste project ben ik zeer tevreden en had het nooit zo gekregen zonder het forum en dus jullie!!
Nu eens gaan kijken naar een trailer, heb een container chassis op het oog van tamiya. Deze wil ik dan ombouwen tot een breeker chassis, dus extra assen erbij die te liften zijn en als het lukt de achterste as ook nog sturend te maken, maar hier ben ik nog niet heel erg uit hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Wijsheid komt met de tijd en met veel lezen van het forum, dus dat komt nog wel op zijn tijd.
Sent from my VOG-L29 using
Modelbouwforum.nl mobile app