eerste houten schip, zuiderzee botter 1912

nu lees ik dat je de zuiderzee botter 1912 van bouwpakket ergens in de jaren 90 hebt gemaakt.
ik heb het pakket liggen , en wil het gaan maken, echter er zitten geen handleiding en stuklijst in, wellicht heb je die nog bewaard ?
if so, zou ik er graag wat kopieen van willen hebben, ik hoor graag .

Laatst bewerkt:
Jaap
Onlangs heb ik ook het bouwpakket gekocht van Artesania Zuiderzee Botter. De nieuwe versie uiteraard.
Hiervan is er geen bouwbeschrijving maar een bouwvideo.
Zie:
Dit is de eerste van een serie en die hele serie kan je zien en evt. downloaden.
Je zou kunnen kijken of het oude pakket nog lijkt op het nieuwe en zo ja dan zijn de video's bruikbaar.
Kijk maar.

, ja, weet ik hoor, ik woon in Enkhuizen (Zuiderzee Museum ) maar ik ben beginner met modelbouw en op zoek naar de handleiding van het bouwpakket.

Bedoel je deze tekeningen Jaap?
20250316_104804.jpg

Ha Hans, de tekeningen heb ik maar ik ben op zoek naar de getoonde handleiding en evt. stuklijst! Zou je foto's willen maken of inscannen (pdf} en mailen?
Ik weet niet zeker (nieuw op dit forum) maar kun je hier ook een personal berichtje sturen?

Ha Hans, de tekeningen heb ik maar ik ben op zoek naar de getoonde handleiding en evt. stuklijst! Zou je foto's willen maken of inscannen (pdf} en mailen?
Ik weet niet zeker (nieuw op dit forum) maar kun je hier ook een personal berichtje sturen?
Er is geen stukslijst en wat ik me ervan kan herinneren was deze er ook niet van dit pakket. Stel je ook niet teveel voor van de geschreven handleiding overigens.
Ik stuur je een PB

Back