Ok ik ben naar W&w geweest en heb mijn avistar gekocht (was zelfs in de aanbieding!, 5 euro
duurder! dan normaal :evil: )
Ook probeerde ze mij nog een zender van 140 8O euro aan te smeren.
Maarja, ik heb dus mijn vliegtuig maar de kwaliteit van het bouwpakket valt me tegen :evil:
Het is niet echt goed bespannen volgens mij, overal zit er nog lucht onder en de 2 vleugelhelften zijn van voren absoluut niet identiek, ook de vleugelverbindingsstukjes die hetzelfde zouden moetten zijn kwamen totaal niet overeen (de een was groter als de andere en eentje had meer v vorm dan de andere)
Ook de handleiding is erg verwarrend, er staan stappen in die niet gedaan hoeven te worden (zoals het plaatsen van het servo bakje) en er staan dingen in die niet kloppen( zoals dat ik wat voorgesneden balsa stukjes moest weghalen om daar de servo te kunnen zetten, er was dus niks voorgesneden)
Het vliegtuig heeft wel een semi symetrische vleugel en rolroeren dus dan zou hij beter moetten stunten als ik daar klaar voor ben.
Het was toch wat meer werk zo'n ARF als ik dacht maar binnekort moet hij wel klaar zijn alleen heb ik dan nog een vraagje:
Bij de zwaluw kan ik een 4 kanaals zender halen voor 80 euro met ontvanger, en bij W&W kan ik of een 4 kanaals krijgen met 1 servo voor 110 of een 4 kanaals computergestuurde met 1 servo en accu voor 140.
Welke kan ik dus het beste halen, zelf zou ik voor die van 80 euro gaan want alle zendersets zullen toch wel betrouwbaar zijn :?:
Ook zie ik de meerwaarde van computergestuurd niet echt en om die servo of die accu hoef ik het volgens mij ook niet te doen.
ALvast bedankt en ik bouw weer ff verder