ron van sommeren
Forum veteraan
Don't feed the troll ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mijn enige vrienden (2) hebben geen camera of mogen het aan mij geven =(hmm... shit man, misschien je vrienden of buren vragen om een camara te lenen?
Digitale Scratch that:twisted:Wist niet dat op zondagavond om 22.00 de winkels open zijn om te vertellen dat de digitale?? lens stuk is.
Maar OK, dit was mijn laatste reactie op dit gedoe.
GJ
Goed Idee:celebrate:Hij kan beter z'n nickname aanpassen in "WTF" of "whatever".
een canon Deluxe X850 die kostte mijn vader 800 euro...wat voor kamera was het eigenlijks , lijkt me een beste een , n reparatie van 250 euro is niet niks
Hee wat raar, als ik canon "Deluxe X850" intyp bij google is het enige resultaat dit topic.Hoe zou dat nou komeneen canon Deluxe X850 die kostte mijn vader 800 euro...
das niet niks =)
*sigh* ik ben al iets met het modelvliegen en het is een Ixus850 maar dan Deluxe Versie lolzMR P bedoelt waarschijnlijk een Ixus 850, wordt niet meer geleverd en indien nog te verkrijgen, kost zo'n €300.
Maar, voor een keertje helemaal eens met RON: dont feed the troll!
Mr P leest niet, en is continu aanmatigend en onbeschoft.
Waarom schrijf ik Mr P? Omdat de echte mr Pitts iemand is die op het gebied van de luchtvaart wel iets bewonderenswaardigs heeft gepresteerd.
MR P wordt nooit iets met modelvliegen, dus waarom al die moeite?
Ik heb gelogen dat mijn vliegtuig al af is en dat ik er mee heb gevlogen.
Ik heb niet eens de plans uitgeknipt.
Ik hoop dat jullie mij begrijpen.
![]()
Ik heb gelogen dat mijn vliegtuig al af is en dat ik er mee heb gevlogen.
Ik heb niet eens de plans uitgeknipt.
Ik hoop dat jullie mij begrijpen.
![]()
Ik hoopte dat jullie me zo leuker vonden maar ik heb geleerd net voordat ik bekende over dat ik loog dat als ik het nu niet zeg dan zal ik geen vrienden/kenissen hebben.
Alweer Het Spijt Me
en ik kom er echt niet verder mee