EDF meeting 2008 bij MVC Swentibold

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
T

Theo Coenen

Guest
jets.jpg

Dus heren EDF vliegers kom erheen en show je mooie snelle electro impeller jets. We kunnen vliegen van 10:00 tot 17:00 uur en voor diegene die langer door willen gaan is dat ook mogelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog effe voor de volledigheid, we hebben een 2kw aggregaat en een 10 kw aggregaat ter beschikking, dus meer dan voldeonde 220 volt op het veld aanwezig. LAden vanaf 12 volt is ook gee probleem, we hebben een redelijk grote bufferaccu welke door zonnepanelen worden volgehouden.

ps, op de balk boven de poster drukken dan wordt de file op ware grote geshowed, de forum software verkleind te grote beelden en via die optie krijg je het wel weer groot te zien.

Hey schipperkerker, wil je zoms ruzie met je straat?

Jets naast schipperskerk was een betere term geweest ;)

Ach, die edfjes maken niet zo een lawaai als die f-16's of A-10's die hier regelmatig verdwaald rondvliegen. Het is voor hun erg lastig om te bepalen welke rivier nu de Maas is....... Meestal zijn dat dan Jets die op de Pampa range gaan schieten of die naar Kleine Brogel onderweg zijn. Vorige week nog een mooie demo gehad van enkele A-10's............en dat allemaal vanuit de tuin te zien..................

Hallo

Ik zou misschien ook wel willen komen met mijn F-16.
Maar hoe zit het met niet-lid zijn en zendercontrole?
Ik woon er niet ver vanaf, dus een kijkje komen nemen is ook niet verkeerd.

Grt Zeb

Als je kan aantonen dat je een brevet (club, KNVvL, Limburgse Federatie) hebt is het al goed. Je hoeft geen lid te zijn van onze club, wel een deugdelijke WA verzekering. Zenderbewaking doen we als het druk wordt, zijn er maar een paar man dan vliegen we volgens het frequentiebord.

Tegen 14 september moet ik wel weer wat EDFjes vliegend hebben. Vond vorige editie geslaagd, dus count me in. Hopelijk met F-14 tomcat (II) en met lubach F-16.

Kanaal 67 (35.070 Mhz)

Dit jaar doet mijn Panther in elk geval wel mee. Vandaag ingevlogen en alles is goed. Meer dan voldoende power om netjes schaal te vliegen. Als Fan zit er een nieuwe fan in van Jepe op 5 lipo's

ben er zeker bij Theo

Helemaal geweldig Theo, wat een super gaaf initiatief. De liefde voor de RC is bij mij, op zeer jonge leeftijd al, begonnen met de demo's van straaljagers. Het is gewoonweg niet voor te stellen dat deze machines goed aan te sturen zijn. Ik hoop echt dat veel mensen zich aan gaan melden om te vliegen of dat veel mbf'ers een kijkje komen nemen. Worden er trouwens video opnames gemaakt van deze demo's ?

Succes met de voorbereidingen

Hey Theo,

Ik ben druk bezig een JéPé Mirage op 6s klaar te stomen en ben dus ook weer van de partij!

Groetjes,
Emile :pim:

Hoi,

Ik wacht nog steeds.. mijn F16 staat in de spuit kabine, dus hoop dat die op tijd af is..

groeten
Roel

PS anders toch ff met een mooie heli er doorheen vliegen ;)

Back