Easy Star ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik wil beginnen met modelvliegen, ik heb de easy star al in gezien aleen ik weet totaal niet wat je allemaal nodig ervoor hebt is me eerste vliegtuig, is het vliegtuig een goed vliegtuig of is het een slecht ???
en hoeveel kost dan zo een easy star vliegtuig op de ene site 170 euro en de andere 60 euro, ik wil wel meteen een goede welke adviezeren jullie me ?:p
Alvast bedankt!

Eergisteren nog zitten vliegen in lichte wind. Leuk relax vliegen, al van de eerste keer.. Bij mij toch.. Als je de richtlijnen volgt, alles goed instelt, dan is de kans groot dat ook jij dit vliegtuig direct kan vliegen.

Dit is echt een leuk beginnersvliegtuig, dus ja, goede keuze.

De vraag is echter, heb je al elektronica voor erin, of moet je die ook nog aanschaffen? Indien je verder wilt in de modelbouw, kan je mss investeren in een iets duurdere zender met meer opties.

Ik had hier al een zender+ontvanger liggen en koos voor de "Radio Ready" versie: Deze Easy Star was bijna volledig gebouwd. En, de motor, de regelaar en de servo's zaten erbij en waren al geïnstalleerd! Deze kostte 127 euro.

Er zijn tal van topics over de Easy Star. Tal van mensen zijn er zeer tevreden over! Veel succes!

Hallo, Ik moet nog ALLES hebben dus eigleijk beggin ik vanaf 0
Ik wil een gewone zender het moet niet meteen al goed zijn een gewone easy star op welk bedrag kom ik dan ? Heeft iemand dan adviesprijzen ?

Hallo, Ik moet nog ALLES hebben dus eigleijk beggin ik vanaf 0
Ik wil een gewone zender het moet niet meteen al goed zijn een gewone easy star op welk bedrag kom ik dan ? Heeft iemand dan adviesprijzen ?

compleet is het mogelijk voor 167 euro excl. verzend
kijk maar eens bij natterer
je kunt het natuurlijk zo duur maken als je wilt ....
easystar is de beste keuze voor een beginner :yes:

compleet is het mogelijk voor 167 euro excl. verzend
kijk maar eens bij natterer
je kunt het natuurlijk zo duur maken als je wilt ....
easystar is de beste keuze voor een beginner :yes:
Hallo, ik heb ook al eens een keer gehoord van deze maar hier zit geen motor en stuurservo enzo bij hoeveel zouw het dan kosten om deze vliegklaar te maken ?: RC World BV :: RC Vliegtuigen :: Brandstof :: Trainers :: PROT0352.II, en hebben jullie nog andere vliegtuigen voor beginners ?

Misschien maak ik hiermee de keuze wel moeilijker... maar toch denk ik dat je hier ook even naar moet kijken, EasyStar clone voor $68:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : AXN Floater-Jet / Ready To Fly EPO $67.79

AX-cloud.jpg

Wat je hier nog bij nodig hebt zijn:
Zender + ontvanger (bij dezelfde firma vanaf $30,00 !! 2,4 Ghz!)
LiPo accu (ik schat 10-15 dollar) (koop er 2, is handiger)
En een lader voor die accu, en ev. voeding voor die lader.
In totaal kom je op pakweg $150 (dollars, geen euro's!)

Ik heb het toestel (nog) niet van dichtbij gezien, maar het vliegt als een speer (filmpje te zien op HobbyCity).
Komt natuurlijk nog verzendkosten bij... maar zelfs als de douane zich ermee bemoeit ben je toch een heel stuk voordeliger uit dan met de EasyStar.

Laatst bewerkt:
Ik ken de winkel niet, maar met dat toestel ben je er lang niet...:
De meegeleverde electro motor voldoet voor dit model zodat u er een leuke vlucht mee kunt maken.
Het model is al ver klaar u heeft alleen nog enkele delen te verlijmen en de besturing nog in te bouwen.
Dus behalve de motor moet je waarschijnlijk alles nog kopen: regelaar, servo's, zender en ontvanger, accu en lader.

Laatst bewerkt:
Als moderator:
De Easystar is op dit forum al belachelijk veel over geschreven, inclusief mogelijke setups, tweaks, enzovoort.

Ditzelfde geldt voor:
- welk toestel zal ik kopen?
- welke zender heb ik nodig?
- hoe moet ik beginnen?

Ik stel voor dat de topicstarter de search functie eens uitprobeert.

Dit draadje gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back