Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Typisch traxxas instelling. Ooit gehoord dat een rc auto onderhoud nodig heeft?
Als maar 1 servo er last van heeft is er waarschijnlijk iets mis mee. Even los maken en kijken of die het ook doet zonder load. Zo ja, nieuwe bestellen en rma aanmaken bij hkNou ben ik er al 4 dagen mee aan het stoeien en vanmiddag opeens...groen !!!
Ik ben weer alles gaan resetten zoals iemand dat aangaf op het traxxas forum.
Op het eind van het resetten moet je hem weer op fabrieks instellingen zetten ( lijkt mij dubbel maar goed ) MAAR...voor een e-revo moet je bv aan het eind de set knop 1 keer indrukken ( profile 1 ) en voor een e-maxx eerst de menu knop en dan de set knop ( profile 2 ).
Ik heb dus profile 2 gekozen en opeens kreeg ik weer groen licht.
Ik weet eerlijk gezegd niet of het daadwerkelijk daar aan gelegen heeft maar hij doet het weer !
MAAR de blijdschap was weer van korte duur...
Als ik de revo naar links stuur gaan de servo's allebei bibberen/zenuwachtig heen en weer...naar rechts geen enkel probleem.
Bij een enkele servo geen last zowel de linker als rechter doet het dan goed.
Ben nog niet echt gaan zoeken wat het is maar misschien heeft dit ook wel met de storing vd zender te maken ?
Het zijn bluebirds servo's van hobbyking en meerdere mensen waren zeer te spreken over deze servo's...
Maar goed probleem 1 is opgelost nu ga ik probleem 2 maar eens uitzoeken.
Iig bedankt voor het mee denken !
Mvg stafford !