Ja zoiets, gewoon hetzelfde eigenlijk als je eerst had met stock diffs. Zolang die grease er maar uit is
. Ik ga zelf ook beginnen met 50K en 30K, en daarna weer verder kijken of ik wellicht wat anders wil.
En gewoon lekker met 6S gaan rijden trouwens! Zeker met LST2 diffs moet dat prima kunnen. Ik doe niks anders meer sinds ik 6S heb met stock diffs en badlands, gaat prima
.
Zondag naar de Drunese Duinen geweest, ideale plek
En weer helemaal schoongemaakt met perslucht, ideaal, in 1 minuut is al het zand weer weg, op het zand in de lagers na tenminste . 2 Wiellagers zijn nu compleet weg, maar ach, was het waard
Misschien moet ik er toch maar aan geloven om een motor fan te gaan plaatsen. Ik pak het probleem van de hoge temperaturen liever bij de bron aan (gearing) maar veel lager dan 18/54 op 6S wil ik niet gaan. En ik heb toch ruim de 80 graden aangetikt volgens de telemetry afgelopen zondag. Maargoed, ook een outerwears shroud natuurlijk, dat belemmerd ook wel wat luchtstroom. En het is jammer dat ik mijn heatgun niet bij had, want ik heb het vermoeden dat de telemetry niet helemaal klopt. Toen ik 85C zag staan ben ik direct gestopt, en heb ik de kap even eraf gehaald, maar zo warm voelde de motor helemaal niet, ik zou eerder zeggen een graad of 60, dus wellicht klopt mijn telemetry gewoon niet. Maar het is natuurlijk wel zo dat het simpelweg beter voor de motor is als hij wat kouder loopt, ookal zijn je temperaturen goed, een fan zal de levensduur/efficiency verhogen.

En gewoon lekker met 6S gaan rijden trouwens! Zeker met LST2 diffs moet dat prima kunnen. Ik doe niks anders meer sinds ik 6S heb met stock diffs en badlands, gaat prima

Zondag naar de Drunese Duinen geweest, ideale plek









En weer helemaal schoongemaakt met perslucht, ideaal, in 1 minuut is al het zand weer weg, op het zand in de lagers na tenminste . 2 Wiellagers zijn nu compleet weg, maar ach, was het waard

Misschien moet ik er toch maar aan geloven om een motor fan te gaan plaatsen. Ik pak het probleem van de hoge temperaturen liever bij de bron aan (gearing) maar veel lager dan 18/54 op 6S wil ik niet gaan. En ik heb toch ruim de 80 graden aangetikt volgens de telemetry afgelopen zondag. Maargoed, ook een outerwears shroud natuurlijk, dat belemmerd ook wel wat luchtstroom. En het is jammer dat ik mijn heatgun niet bij had, want ik heb het vermoeden dat de telemetry niet helemaal klopt. Toen ik 85C zag staan ben ik direct gestopt, en heb ik de kap even eraf gehaald, maar zo warm voelde de motor helemaal niet, ik zou eerder zeggen een graad of 60, dus wellicht klopt mijn telemetry gewoon niet. Maar het is natuurlijk wel zo dat het simpelweg beter voor de motor is als hij wat kouder loopt, ookal zijn je temperaturen goed, een fan zal de levensduur/efficiency verhogen.
Laatst bewerkt: