E-REVO topic

Na lang wikken en wegen en rekenen heb ik besloten dat mijn eerste echte RC car de E-Revo wordt. Nu vindt ik hem best duur maar goed, RC racing is nu eenmaal wat duurder! Maar mijn vraag is, hoe hard gaatie eigenlijk stock? Ik heb iets gehoord van 70 km/h maar anderen zeggen weer 50 km/h. En zit er op de Mamba Monster iets van een mode datie maar 50% voluit kan?(Net zoals bv. de Rustler esc dat kan) Om in het begin gelijk 70 te gaan rijden is denk ik net iets teveel van het goede.

Gr. Peter

de snelheid kan je zelf "bepalen". ik zie ook wel filmpjes van 100km/h
ik zou eerst een beetje inrijden en dan kan t altijd nog sneller

Gewoon lipo's er in, NiMh accu's gebruik je anders 2 weken en daarna liggen ze stof te happen in de kast. indien je er een koopt met MMM via quick link max snelheid naar beneden zetten.

idd, een castle link er bij, kun je de maximale snelheid vooruit en echteruit gewoon zodanig instellen als je wilt. (achteruit zou ik zowiezo op 20~30% begrenzen, als je de 30/70 afstelling op de zender gebruikt is dit nog steeds gevoellig genoeg.)

Voorlopig houden we het maar bij Nihm's aangezien het geld niet op mijn rug groeit ;)Kun je NiHm's meerdere keren per dag gebruiken? En als ik overstap op lipo's zal ik dan 2x 2S doen of 2x 3S??

Hoi allemaal,

ik heb een paar dagen geleden een e-revo brushless gekocht. met 2 s lippo's. Ik weet er weinig vanaf heeft iemand een nederlandse handeiding van deze auto? of waar kan ik die aankomen. wat zijn de aandachtpunten waar ik op moet letten na het rijden.
Ik vind hem geweldig rijden. Heel anders dan een brandstof auto.

even door de voorgaande 8.230 berichten bladeren, en je weet alles.
Er is geen nederlandse handleiding voor zover ik weet, maar in dit topic staat alles. even de zoekfunctie gebruiken?

Hey mannen,

Wat niet te doen?...
Proline Trenchers voorgemonteerd op desperado wheels en dan 4s rijden. Ze balloonen stuk na 5 minuten rijden, scheuren in de wang vd band.

Ik ben nu aan t proberen om de overlevenden los te koken en te tapen maar ik krijg ze niet los na 20 minuten koken... Iemand hiervoor een oplossing?

Ik ben wel happy over de prestatie algemeen, lekker offroad en toch goede grip op asfalt/beton.

Heb dan maar nieuw setje besteld maar dan niet voorgemonteerd.

Waarom worden die dingen gewoon niet standaard getaped? Heeft toch enkel maar voordelen...?

Nog langer laten koken :), heb mn banden weleens 40min in een pan gehad.

Tip: doe een deksel op de pan. Kost je minder gas en de banden komen veel sneller los.

Verstuurd van mijn GT-I9300

en dan lospeuteren...

Ik wil koken trouwens echt met klem afraden, heb het een keer gedaan en had toen echt GIGA blaren op mijn wijsvingers en duimen... Als je er mee weg kan komen (mams/GF/wife) raad ik het enorm aan om ze te bakken

Of de aceton methode, Jang van ultimatercnetwork op youtube heeft een goede vergelijkende how-to

Imo vind ik aceton niks.... Het is redelijk een dure methode en bij werkte het niet eens. 40min koken, dan wel een natte koude doek over je band gooien en dan moet het pijnloos gaan :).

Verstuurd van mijn GT-I9300

Back