E-REVO topic

Aangezien er zeer waarschijnlijk al zand in zit ga ik gaatjes maken. Hopelijk gaat het er uit. Anders kan ik altijd nog de banden loshalen en er opnieuw oplijmen.

toen ik gaatjes had gemaakt heb ik er expres water in laten lopen en er weer uit laten spinnen een paar keer. daarna was het zand er bij mij zo goed als uit.

320304_445337662183740_317398672_n.jpg

leuke beesten die koeien xD

Heren,

Daarstraks is de Revo door z'n knieen gegaan. Het kopje van de achterste schokbreker is stuk, de Rod End.
Helaas vind ik dit nergens terug op de Views, daar staat enkel een complete demper TRX5460X en dat is zelfs een compleet andere..(GTR)
Wel vind ik verschillende Rod ends in de spare part list:
Rod Ends (Gtr Shocks) (6)
Deze zijn van de GTR shocks, zou dit passen op de originele?

Wie heeft dit al stuk gekregen? en hoe hebben jullie dat vervangen, want de complete set GTR shocks zijn toch wel kostelijk voor dat ene stukje dat ik nodig heb...

Alvast bedankt!

Yeaaahhh. Zojuist mijn summit bumpers gekregen en erop gemonteerd

full
full

Nu sparen voor nieuwe lipo'tjes want mijn huidege 2x2s geven niet echt de snelheid die ik had gehoopt

Laatst bewerkt door een moderator:
bij de mamba monster is het toch, als je hem aan zet dan piept hij, dan houd je gas ingedrukt gaat hij weer piepen, dan rem ingedrukt dan piept hij weer dan moet je w8e op de laatste piep en dan is hij klaar om te rijden?

Gas en rem ingedrukt als je de boel aan zet???? Nog nooit gedaan. Hij piept 1 keer bij het aanzetten en dan nog een keer als ie de ontvanger gezien heeft en dan kan het gas erop.

Yes, bij het, zender aan, volgas geven, regelaar aan. geeft hij een riedeltje piepjes af. dan vol op de rem gaan, regelar geeft weer een riedeltje piepjes af. dan gas los op de zender, en de regelaar geeft 2 riedeltjes piepjes af. (mits deze op Lipo cut-off staat. anders maar 1 dat die klaar is met instellen. )
Maar idd, dat bedoel ik ja. Kan zijn dat volgas op de zender nog neit vol-gas is op de regelaar als dit nog neit ingesteld is namelijk.

@klamath: lees de handleiding maar even, wat jij doet zou normaal gesproken niet nodig hoeven zijn.

Transmissie problemen mini revo

Ik heb een vraag over mijn revo die ik nog 6wk in bezit heb.

Gisteren was ik even op asfalt aan het rijden. Na 5 min heen en weer hoorde ik iets aanlopen. Eerst dacht ik bij een van de wielen. Zojuist heb ik hem even bestudeerd en ik ben er achter gekomen dat niet de wielen het geluid maken maar dat dit uit de transmissie (plastickastje) komt. Deze heb ik nog niet gedemonteerd, maar ik ben 99% zeker dat er iets niet goed zit.

Mijn vraag of dit vaak voorkomt en kan dit zomaar? Is het garantie? En hoe moet je zo iets verder demonteren (waR beginkoers?)?

Ik hoor jullie graag.
Ruben

Waarschijnlijk moet je slipper clutch wat strakker. Dat had ik ook toen ik me revo net had.

Als je gas geeft dan hoor je een hele hoge SKRIEEEEEE of iets in die richting?

Waarschijnlijk moet je slipper clutch wat strakker. Dat had ik ook toen ik me revo net had.

Als je gas geeft dan hoor je een hele hoge SKRIEEEEEE of iets in die richting?

Het geluid is meer een klik alsof er iets aanloopt. Eerst dacht ik een steentje oid. Ik heb een filmpje gemaakt maar ik weet niet hoe ik die op het forum krijg.

Back