E-REVO topic

die wielen zouden de goede maat hebben voor de MERV :P

je moet even onder de truggys zoeken denk ik dat is waar de rulux half ups voor bedoeld zijn...
 
REVO 2 is genezen!!:D

en de 18-54 setup in combi met de 2s 7600mAh Turnigy nanotech is SUPER!
Revo 1 is nog niet terug maar ik kan al spelen nu.
Rest de optie...
1 onroad en 1 offroad setup maken of ééntje in de verkoop.

oh ja.. zei ik al dat er knutselwerk aankomt?

To do's voor Revo 2:
de Revo kap spuiten
De RPM draagarmen en true track achterkant
de Summit assen
De jconcepts wielen met nieuw rubber

mss toch een kleine wheeliebar

Revo 1...?

Greetz!
 
Hey alle,

Hier even een vraag in het E-Revo topic.
Ik heb sinds kort een 1:16 Brushless, paar mooie lipo's erbij. Helemaal te gek!
Maar... Tijdens 1 accu, de eerste, slaat ie enkele malen in de overheat protection.
Best irritant, Ff uitzetten, paar minuten wachten en dan weer volgas door.
Is dit normaal, of kan ik hier wat aan doen?

Tussen de eerste en tweede accu wacht ik wel altijd een minuut of 10.

Hoor graag jullie mening!

Dank.

Mark
 
die 10 minuten is wel goed. ik doe meestal wel wat langer (15 minuten) maar ik heb de graden het liefst lager. maar 1:16 topic zou inderdaad beter zijn.

@westcoast: hij is wel net nieuw. mijn eerste topic stond per ongeluk in het helicopter topic:lol:
 
daar heb je wel gelijk in idd
maar dan kunnen we wel de hele dag agentje gaan spelen... zoiets is al vele malen voorbij gekomen maar het blijft maar toeslaan
 
de 3.8" banden ga je daar niet op krijgen, die zijn te groot. de Badlands waren eerder te krijgen voor kleinere velgen (MT velgen), die waren op te rekken om op de half-ups te passen.

je moet in het principe gewoon naar truggy banden zoeken. LRP Harakiri's in Medium compound zijn bijvoorbeeld erg prettige bandjes om 'overal' mee te rijden. (die gebruik ik op het moment.)
De Hong-Nor "The-X" bandjes die ik daarvoor had hebben het ook erg lang vol gehouden, en reden ook goed.
 
Ok bedankt.
Harakiri's komen precies regelmatig aan bod hier. Ik heb een setje besteld.

Greetz!
 
Beste mensen,

Pas geleden was mijn oom tegen een goaltje aan gereden, Alles leek goed op de a beam na. Nu die is vervangen kom ik iets tegen.

De 533r part (Axle carrier) de bovenste pivot ball. Die kan ik erin drukken?? De andere 3 axle's hebben dat niet. Dus ik weet vrijwel zeker dat er iets in gebroken is. Nu is mijn vraag. Is het het beste om gelijk een nieuwe axle carrier te halen? Of alleen een pivot ball? Is er een merk die sterker is als die van traxxas? (zoals rpm voor de a beams) Of kan ik zo nog rijden??

Ben alleen bang dat mijn assen dat niet leuk vindt als de axle ball heen en weer beweegt in bochten
 
Beste mensen,

Pas geleden was mijn oom tegen een goaltje aan gereden, Alles leek goed op de a beam na. Nu die is vervangen kom ik iets tegen.

De 533r part (Axle carrier) de bovenste pivot ball. Die kan ik erin drukken?? De andere 3 axle's hebben dat niet. Dus ik weet vrijwel zeker dat er iets in gebroken is. Nu is mijn vraag. Is het het beste om gelijk een nieuwe axle carrier te halen? Of alleen een pivot ball? Is er een merk die sterker is als die van traxxas? (zoals rpm voor de a beams) Of kan ik zo nog rijden??

Ben alleen bang dat mijn assen dat niet leuk vindt als de axle ball heen en weer beweegt in bochten

Ik zie nu ook dat de pivot ball die los zit dat de plastic daar veel verder buiten zit
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry dit lijkt een beetje op spam. Ik kan me vorige berichten niet verwijderen. MAAARR

Ik heb nog een vraagje.

Ik kom net van de electronica topics. En werdt me toch aangeraden het hier te vragen.

Waar is het het slimst om je ledjes te monteren? Aan de binnenkant van je body? OF net als bij de summit op je bumper? (misschien dat ik de summit bumpers koop voor me revo) Op de traxxas forum's gaat er rond dat de binnenkant van je body het veiligst is maar niemand kan me vertellen waarom dat precies zo is...

Ook moet ik de rpm summit bumper mounts halen zodat ze bashen "proof" zijn
 
Ikzelf zou het in de body doen.
Want als je ergens regen aan rijdt met je bumper krijgen je LEDs ook zo'n klap als ze in de bumper zitten.
Tenminste zo denk ik dan.


Groeten,

Ruud
 
Persoonlijk vind ik leds die uitsteken uit zo'n kap nogal cheap uitzien.
Zou het eerder aan de binnenkant doen, alleen moet je wel een clear stuk hebben.
Bij drifter kappen word dat vaak gedaan, omdat het er dan zo realistisch uitziet.

Maar de makkelijkste en mooiste oplossing zijn de summit bumpers.
1dd87978.jpg


heb er helaas geen betere foto van.
 
Back
Top