E-REVO topic

@Westcoast,

Je kan het wel doen ;). Moet je Long travel rockers erop gooien, binnenste gaatje van je draagarmen en de stugste veren. Maar idd had je dan beter de hpi savage flux kunnen kopen, een savage is vele malen beter voor hogere jumps ;):p

Nee, is dan echt een kwestie van geluk. Bulkheads vinden zulke sprongen gewoon niet leuk, of je m nog omhoog gooit of niet. Standje summit verandert daar niet veel aan

Ze kunnen ook wel wat meer hebben met die extra versteviging ( als 1e gedaan ong bij de mijne toen ) maar zodra je 1x een verkeerde landing maakt kan het over en uit zijn.
Of je assen breken, je bulkheads, of zoals een tijdje geleden voorbij kwam je complete chassis. Het is nu eenmaal allemaal van plastic en breekbaarder als de gem truggy ( ja ik weet t de revo is geen truggy, maar lijkt er wel op ) Die hebben vaak een alu chassisplaat die de klappen opvangen.

Zou een setje losse velgen kopen en banden zodat je zelf je banden kan samenstellen zoals jezelf wil. Dan kun je ze evt balanceren en hoor je dat trillende geluid niet meer.
Ook de gaatjes dichtmaken aan de binnenkant van de velg, en gaten maken op het loopvlak wil ook wel eens helpen tegen dat onbalans ( zand kan in de band nergens heen en creeert onbalans )

Ik dacht dat deze wagen dit echt wel aan zou kunnen aangezien de prijs ook wel. kzou zeggen ik maak een volledige alluminium plaat langs de onderkant er tegen mr dat zal niet veel helpen.. tenzij ik daar ook vering voorzie :-s vin het echt jammer, dacht echt een jumpertje gekocht te hebben.
mijne kameraad heeft vorige keer dan ook weer een as en turnbuckel 2 armpjes stuk gereden bij een slechte landing.
ik hoop toch dat de veren al beetje gaan helpen.
Kan er mij nog iemand vertellen welke banden nu ideaal zijn voor offroad ( in de zand gelijk op voorgaande fotos) er is gwn veel te veel keuze en weet niet wat kiezen. aangezien dat rond de 100 euro kost wil ik niet eerst een paar testen in de hoop dat ze goed zijn.

Trenchers zijn te zwaar voor jouw doeleinden. Badlands zijn echt meesterlijke banden.
Ook hier heb je weer te maken met plastic assen en dwz dat als je zware banden neemt icm zandondergrond = killing voor je assen op den duur.

Prijs zegt niets over de kwaliteit van de auto he?
Volgende keer vooronderzoek doen eer je zoiets aankoopt ;-)
Revo is een hele beste auto, maar gezien je foto's doe je eerder aan hoogspringen.
En zeg nou zelf, met 1:1 auto's doe je dat ook niet zonder gevolgen.
En schade's horen wel bij de hobby.;-)

Dus zou voor jouw aanraden , stalen assen rondom, rpm armen rondom, badlands, en chassis brace zoals bovenstaand.

Ik vind de badlands niet mooi, met die noppen er op.

Hoe zijn de meningen over Pro-line Mashers?
Zwaar, of niet? Ballooning?

niet mooi??!!
als ze hun werk maar doen toch,zijn imo de beste offroad banden.
en mashers zijn erg zacht dus die balloonen ook.maar ook erg goede offroad banden,toch westcoast?

Nog niet heel veel mee gereden, maar idd die zijn ook killer.
Kunnen ook goed onroad evt. Badlands zijn daar weer gevoeliger voor.
Denk dat ik de mashers wel zo zou inruilen op een setje badlands ;-)

mmmja, het gaat mij er om dat ze zowel offroad als onroad te gebruiken zijn, en niet gelijk 2x zo groot worden als je gas geeft....
Denk maar dat ik ze ga bestellen dan. Nog tips waar te bestellen?

onroad en offroad zijn 2 heeeel verschillende ondergronden he.

offroad banden slijten als een malle op onroad en onroad banden grippen niet op offroad ondergrond....

en bestellen op ebay is het voordeligste.

Dan zijn mashers wel een aardige keus, goed tapen en ventileren ( gaatjes in de band, velg dichtmaken ) en evt balanceren.
Ebay kun je kijken, volgens mij ook gewoon in NL te bestellen.

klopt; maar ik wil niet telkens banden wisselen. We beginnen net, en het kost al zat... :)

Nog tips voor de velgen? Ik wil ze namelijk niet verlijmen, dan kan ik er nog eens iets aan doen of vervangen...

als je beadlock velgen wil ,zijn denk maximizers een goede optie.houd er wel rekening mee dat ze dan wat zwaarder zijn ,ook voor je aandrijving ;)

Dan wordt het wel een dure kwestie, beadlock velgen.
Of kant en klare kopen op de bekende verkoopsites bv. Goedkoop en je kan er gewoon een paar van slijten ipv 1 set nieuwe

Beadlock velgen zijn stuk duurder als normale.

En als je gewoon een setje banden erbij wil kun je net zo goed marktplaats in de gaten houden voor een leuk setje banden/velgen.

Over het algemeen ontkom je niet aan verlijmen als je de boel wil tapen.

Back