E-REVO topic

Dan zorg maar dat je t goed maakt, he...

Indien het de dochter van iemand anders was, had je wss gezegd:"soooow, dat lukt niet veel mensen hoor!"..

Ha, ha, lol Kez!! Maar zeker waar.

Hiervoor moet je een flinke smak maken, met 50% power, 100% verkeerd terecht komen.

Weet de leeftijd van het kind niet maar, ook gevaarlijk voor omstanders al sta je in een open veld.
Tis geen speelgoed hè !!

@dutchlincoln,

Gooi je nieuwe chassis meteen ff in de blackdye, wordt ie mooi zwart van. En scheelt nog een sleutel klus als je ooit gaat denken (and you will) hè das gaaf dat wil ik ook!

dat is een heftige crash geweest inderdaad zeg!. Zo heb ik het nog nooit gezien. Dat loont de moeite om even op ebay te snuffelen naar een berg spare's

In inderdaad de blackdye ziet er goed uit. Heb ik indertijd ook gedaan, en vond het altijd heel gaaf staan

Nee, dat klopt, er gaat altijd wel iets stuk, dat weet ik.
Is ook helemaal niet erg als het per ongeluk gaat, maar dit was gewoon suf...

Black dye, wat is dat? Misschien een voorbeeldje ergens?

Ik had al bedacht om wat gevoelige spares te scoren, daarom hebben beide kids ook een voertuig met dezelfde basis. (summit/e-revo)
Nu pappa nog..
Ze is net 12 geworden overigens, het was haar verjaardagscadeau.
Normaliter rijden we niet in de straten, maar dit was "effe" de lipos uitproberen... :(

Blackdye is gewoon textielverf. Te koop bij een drogist. Bak met kokendheet water, zout en de verf en een uurtje later een mooi zwart chassis. Kijk maar ff in m'n album bij ERBE, staat die van mij.

Mijn zoon is bijna 13 jaar en rijdt nu een jaartje met z'n Rustler VXL op 2S en dat gaat hard zat om skills op te doen. Om nou direct een ERBE in de hand te geven? Ben zelf soms behoorlijk overmoedig, laat staan z'n kind.
Suc6

Dirt Claws, echt een prima band. Veel offroad/gras en af en toe een beetje op de weg.
Die prijs is zonder verzendkosten mag ik aannemen?
Bij Liquid heb je er twee voor 30,- Euro (Verzendkosten +1 dollar geloof ik, ongeacht het aantal producten)

Beadlocks, ook erg fijne velg, zelfs op 6S, mits je ze goed in elkaar zet en het niet erg vindt om, heel soms, toch ff opnieuw de band erop te leggen.
Denk dat je ze via Ebay zal moeten kopen.

Maatje van me heeft de zelfde combo op zijn ERBE en is er erg tevreden over.

Suc6 met zoeken.

Thx voor de reactie. Dit was wat ik moest horen.
Ik laat wel eens iets weten als ik ze in huis heb hoe ze rijden.

Greetzzzz!

Ik ga morgen een nieuw chassis 'dyen'. Toen het hier ter spraken kwam vond ik het ook wel eens gaaf om te proberen. Ik plaats morgen even wat foto's van het resultaat! Ben benieuwd!!

bedankt! Zelf gaat kokend water niet lukken. Heb niet die maat pan voor me chassis. Ik ga nu water koken dat mengen met dylon en dat maar in een plastic bak doen, half uurtje laten staan en dan moet het wel goed zijn denk ik.

Grrrr, moet dit even kwijt hoor, sorry....

Vandaag 4 lipo's (2S) binnen gekregen van Hobbyking.
Traxxas stekkers er aan gesoldeerd, opgeladen, en net alles klaar.
Ik tegen m'n dochter: " wil je hem even uitproberen?" (de ERBE).
Paar keer straatje heen er weer, ze let even niet goed op.... Vol tegen een band van een geparkeerde auto aan...
he-le voorkant aan diggelen, shocks afgebroken, chassis in 2-en, servo-saver in tig stukken, bulkhead in tig stukken, en nog wat kleinere zaken...

AAArrrgh...

En ik had hem nog heel tam ingesteld, en 50% snelheid...

Ik zie eerlijk gezegd een beetje op tegen al het sleutel- en schroefwerk...

Ben ook iets te boos geworden.... :(
Voel ik me ook weer klote door...

Sorry, moest het even kwijt.
Optie?

Laatst bewerkt door een moderator:
@mikeking111,
Zo heb ik t ook gedaan, resultaat kan je zien in mijn album.
Bij m'n bbq zit een rechthoekige bak voor de kolen, deze schoongemaakt, paste precies. kokend water erin met de Dylon en het zout, chassis erbij, afdekken en een tijd laten staan.
Het heeft gewerkt. Verven in kokend water en dit kokend houden zal wel het beste zijn maar jouw methode zal zeker ook lukken.
Suc6 en ben benieuwd naar de foto's.

Is ook een beetje materiaal afhankelijk denk ik, chassis van de slash ging toen wel, maar precies hetzelfde met rulux velgen ging niet, dus toen heb ik die maar in de pan gelaten en laten koken.

over koken gesproken: De banden van de summit zitten achter de beadlocks gelijmd. Nu wil ik er iets meer schuim in doen omdat ze erg slap zijn.
hoe krijg ik dat los? ook koken? Wel eens ergens iets over gelezen namelijk...

Back