ron van sommeren
Forum veteraan
Wat zegt de handleiding over smering?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo iedereen ,
mischien klinkt dit dom maar de slipper clutch , hoe hard moet deze worden aangespannen ? ik heb dit eigelijk nooit in het oog gehouden .
grtz dries
Hoi allemaal.
Ben nieuw hier maar heb al 60% van het topic gelezen maar het misschien over het hoofd gezien.Heb een vraag voor jullie.
Ik zou graag andere velgen en banden onder men E-Revo willen zetten namelijk:Band Proline Maxx Mashers 1075-00 en de velg JConcepts Rulux 1/8 Half Ups 1/2 offset 3308.
Weet er iemand of dit mogelijk is?
Alvast bedankt
Mvg Chris
Ik ben ook wel eens benieuwd.
Mss bestel ik ze ook dan wel, maar mss moet je hier eens kijken.
Tire & rim options with pictures
Ik check het vnv ook eens of ze er bij staan.
Grtz
![]()
Mashers op half offset ( niet half ups dus )
Rulux zijn een flink stuk duurder geworden bij liquidrc zeg, had ze daar voor 24 incl verz. Nu 27 incl verz.
Hoi Westcoast.
Welk is hun bestelcode?3310 dan?
Ik kan de Velgen hebben voor nog geen 20 euro.
De Maxx Mashers is toch het nr 1075-00.
Met die verschillende types kan ik er effe niet goed aan uit.
Klopt, ik ben advocaat van de luiheid, als het al in een handleiding staat, heeft het weinig zin om het hier nog eens in te tikken. Maar het had ook kunnen zijn dat je geen manual had, of in ongeschikte taal, vandaar dat ik tegenwoordig altijd check hoe het zit met manual.... @ron: Ik weet dat je hamert op het lezen van handleidingen, en je hebt op zich wel een kern van waarheid, begrijp me niet verkeerd. Ik heb gisteren de manual doorgelezen.
Hoi Westcoast.
Welk is hun bestelcode?3310 dan?
Ik kan de Velgen hebben voor nog geen 20 euro.
De Maxx Mashers is toch het nr 1075-00.
Met die verschillende types kan ik er effe niet goed aan uit.
....kogellagers met vet olieën, olie kan vet uit het lager spoelen (en dat heb ik rechtstreeks van een Zweedse SKF ingenieur op Zweeds modelvliegforum).