E-REVO topic

De revo banden zijn redelijk goed alround, al zou je ze opnieuw moeten lijmen en tapen. Proline mashers zijn ook wel goed.
Verder krijg je banden die óf op onverhard goed zijn óf op verhard ( niet beidde dus )

Persoonlijk vind ik die standaard banden niet echt TOP!!!
Dus de vraag is : bestaat er een allround setje voor : zand/Straat rijden? :)

Alvast bedankt voor reacties.

Voor allround gebruik zijn de Talons juist wel top .... Pas als je echt een een specifieke ondergrond zou blijven rijden zou ik gaan zoeken naar andere banden.

De revo banden zijn redelijk goed alround, al zou je ze opnieuw moeten lijmen en tapen. Proline mashers zijn ook wel goed.
Verder krijg je banden die óf op onverhard goed zijn óf op verhard ( niet beidde dus )

Daar heb je een punt, mss dat het al aangenamer rijden is moesten er een gaatje, wat tape en lijm aan te pad komen.
Ik ben wel ietsje handig, maar ben bang dat ik de band helemaal zal verkloten als ik deze van de velg haal.
Ik weet dat je hem kan loskoken, dan 2gaatjes en met duktape een laagje of 2binnen in. En dan lijmen.
Maar dat lijmen baart me zorgen :D

Vandaag graupner xd-6 zender binnen. Mooie zender, lijkt erg veel op de spektrum dx3.0. Mooie van deze zender set is dat er geen ontvangerdraad meer is, en de ontvanger is vol programmeerbaar, naast hetgene wat je op de zender kan doen. En er zat zelfs een oplaadbare accu (nimh 2Amp) bij voor de zendeR!!

Het enige wat ik miste was een goede en niet Duitse handleiding. Was nergens te krijgen....Ook de tabellen in het boekje waren niet up to date. Van de kleuren code's om de ontvanger te programeren klopte helemaal niks van. Over het geheel een top zender :).

Iemand een idee of je met paypal ofzo kan betalen bij die Amerikaanse sites.
Ben toch vanplan om zelf een visa aanteschaffen, maar is dit dan wel veilig?
Ui heb echt geen flauw idee hoe dit werkt.
Iemand ervaring ermee, en waar moet ik rekening mee houden of voor opletten?

Grtz

Paypal is het meest veilig IMO, overal kun je ermee betalen en je bent beschermd tegen oplichters. Zelf al meegemaakt dat ik me geld terug moest vorderen, en ging perfect.

Ook hier positieve ervaringen met ebay, liquidrc, en paypal. Hobbywing afwisselend qua support.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus wat heb ik nu in enkele seconden opgedaan aan info:

*paypal is safe
*je hebt geen visa nodig om paypal te gebruiken
*je kan op liquidrc bestellen via paypal

Kan dit ook op hobbyking en toemen?

Mvg

Ps: mss ander topic maar ik heb een Revo en anders is het toch maar stilletjes hier.

Alvast bedankt.

Ok. Goed om te horen. Dan moet ik ook geen visa aanschaffen wat heel goed is.

Idd...net gezien. Thx.
Ik heb nu hobbyking, liquidrc,...zijn er nog?
Hobbyking voor de lipos, maar voor Parts heb ik nog nie echt ne goeie.

hallo,

Wat doen jullie in je transmissie?
niets-olie-vet ?
Lijkt me niet dat de boel droog moet lopen, maar ik zie ook geen keerringetjes, dus dicht is ie niet...?

Back