E-REVO topic

kijk HELEMAAL BEDANKT! Snel eens kijken of ze dan voor mij bruikbaar zijn:P

Hmmm ik denk dat het wel moet kunnen met een andere boven en onder spring retainer misschien... Dit gaat denk ik helemaal goed komen!

Ik ga afscheid van jullie nemen; tis ook zo dood hier...:p
Nee, zonder gekheid, ik heb m te koop gezet.

Ik heb teveel hobby's en moet gaan inkrimpen
de crawler blijft, oa, voor de kids.

Ik heb me n "nieuwe" camera gekocht en ga dus ook mn ouwe hobby weer oppakken.

t Was me aangenaam...:proost:

Hier net andersom, de crawler business de deur uit en een E-Revo brushless gekocht.

imagesgy.jpg

By heavys at 2011-12-10
imagexgot.jpg

By heavys at 2011-12-10
imagenud.jpg

By heavys at 2011-12-10
imagegiq.jpg

By heavys at 2011-12-10

Eindelijk weer een bash auto.

Laatst bewerkt:
Damn, dure accu's zeg. Daar had ik er 4 voor.
Veel plezier met de revo, en hou veel aandrijfassen op voorraad met 6s ;-)

Zie net dat het geen brushless is, dan valt t wel mee.

Laatst bewerkt:
De BL versie was niet voorradig bij de LHS, de twee Titan motoren zijn er uit gehaald en de Mamba bouw ik vanavond of morgen in ;-)))
De Revo staat nu zonder motor in de woonkamer .... ik kan niet wachten tot ik kan rijden.
Volgens mij is de lokale skate baan 's avonds verlicht ;-)

Laatst bewerkt:
Vanmiddag de mamba monster set opgehaald.
Nu blijkt het een 2650kv motor te zijn, maar volgens mij is een 2200kv beter op een Revo.

Klopt, volgens mij kan die 2650 zelfs maar 4s lipo hebben.
2200 is idd beter voor de revo.

Nog iets, als je s avonds wil gaan rijden kun je ook een setje summit bumpers erop gooien.
Heb je zowel voor als achter verlichting.

Mannen, de revo is volgens mij niet als kit leverbaar, klopt dat? Zou zo mooi zijn (net als HPI dat doet) een e-Revo als kit, zonder zender/ontvanger maar met een paar mooie hop-ups. Kan alleen links en rechts een roller vinden.

Nope..... Traxxas levert z'n auto's alleen als rtr eigenlijk afgezien van een enkele uitvoering van b.v. de Slash...

De kit zijn tegenwoordig sowieso er dun gezaaid, je komt al gauw in het wedstrijdspul terecht dan of crawlers zoals de Axial's ...

Dat van de aantal cellen lees ik idd ook op de site van CC is wel balen dat ik de verkeerde heb.
@westcoast, thnks voor je reactie

Laatst bewerkt:
Het is wel jammer. Zo leuk altijd om een kit in elkaar te zetten. Moet dan toch maar eens kijken waar de e-Revo BL voordelig te krijgen is.

Yup..... Was voor mij altijd een heeeeel groot deel van de lol van een nieuw model....

Daarom ga ik in januari ook voor de nieuwe Axial Exo terra ;)

Vanmorgen de 2200kv opgehaald, en vanavond begonnen met bouwen.

Morgen de connectoren solderen en de Mamba eens tot leven wekken.
Heb al gelezen dat het één en ander eerst even gecalibreerd / ingeleerd moet worden, en daarna pas de pinion gear monteren.

Vanmorgen tussen de buien door even op een industrie terrein gereden.
Op het asfalt gewoon wat heen weer gereden om te wennen aan de auto en de auto een beetje "in te rijden" en instant wheelies lukken aardig ;-)

Gefeliciteerd met je mamba.
Ik krijg met die van mij,vanuit stilstand een backflip op 4s.
Nu ga ik hem uitproberen met een spur/pinion verhouding van 54 spur en 18 pinion.
Tevens heb ik hem vandaag voorzien van rpm armen.

Thnks,
Probeer van het weekend tijd te vinden om nog wat te spelen, hopelijk is het even keertje droog.
Van de week even in de tuin gespeeld, helaas heeft het gazon het onderspit gedolven, en moest ik de ramen lappen.

Net even offroad wezen rijden op een lokaal industrie terrein.
Ben zeer onder de indruk van een `electro` auto
wel een vraagje over de motor temp. de mamba wordt warm, is begrijpelijk....en zonder temp. gun lastig in te schatten, maar de motor wordt warm / heet ik kan deze wel vast pakken en beet houden.
Klinkt dit gewoon, of is er iets niet goed.

In de mix half een vol gas gereden! Mijn zoontje heeft ik gereden vandaar het 1/2 gas

Laatst bewerkt:
Back