E-REVO topic

+1, het is bijna zeker de slipper ( aan de hand van het filmpje )
Dus wat Pir3lly zei, de boel vervangen zou het probleem ook verholpen moeten zijn

op mijn half jaar oude revo zitten ook die soort koolstof stukjes.

Op die van mij zitten die aluminium schoentjes maand oud. Lijkt mij niet beter dan die jij hebt alu is glad

Zo lullig, he...

Kun je voor n prikkie een setje accu's voor je erevo overnemen, hier op t forum.
Koopt n ander trouw forumlid ze en bied ze de dag erna voor dik t dubbele aan op MP.

Mag allemaal natuurlijk, maar vervolgens t aantal ladingen te halveren!!!! zorgt er wel voor dat ik bij jou nooit iets zal kopen..:nooo:

Heb ook nog wel eens carbon slipperpads gehad, die waren ook nog eens 30% groter van oppervlak. Die waren ook niet veel, origineel blijft imo het best.

Dat is wel heel erg sneu! Echt triest zo'n soort mensen... die zouden ze van de aarde moeten flikkeren! Ook al verkoopt hij het voor het 3 dubbele, dat is prima. Maar gaan liegen? Heel, heel triest.

Ik had ze je gegund kez...

ach, zulke mensen worden hier normaal vriendelijk verzocht niks meer te verkopen ( roni,brushless racer 500 etc ) Misschien valt hij dan in hetzelfde rijtje?
Handelaren worden ze toch wel eens genoemd? Mag allemaal best, maar op dit forum niet. Erover klagen in het e-revo topic getuigt dan ook niet echt van klasse, doe dat dan in het topic zelf.

echt serieus uncool:P wat ik wel lol vind is dat ik mijn slash slipper (met een puny 540 motor er in op 2s) hetzelfde instel als de ikke MMM in een e-revo... Nouja voor ik over ging naar de associated v2 slipper:)

Als je op mp 55 vraagt moet je blij zijn als je 30 krijgt.
Wilde er 2 verkopen zodat ik de andere 4 wat goedkoper heb.
En ookal 2 keer slipper clutch onderdelen moest kopen.
Ik hoef me daar niet eens voor te verantwoorden voor jou doe ik dat tog even.
Dat jij nix van mij wilt kopen is jou goed recht.
Als je ze echt zo graag wou kon je dat gewoon vragen had je ze mogen hebben voor 30 inc verzenden.

Verder wil ik niet vergeleken worden met roni .
Die 10 bajas 20 zender en 100 accuus te koop heeft.

De meeste die mij kennen weten ook wel dat ik zo niet ben.

Laatst bewerkt:
Om Kez nou uit te gaan lachen, dat is wel heel erg bot.
Het valt wel op dat jij eigenlijk op elk gegeven moment wel iets in de aanbieding hebt in het te koop forum.
Dat lijkt wel een beetje op handelaar zijn.

Tja om nou iedereen te betichten die wel een wat in de aanbieding heeft staan.
Zo gaat dat als je met iets nieuws bezig gaat dan gaat het oude weer de deur uit.
Gaat je e-revo kappot tja moeten er weer onderdelen gekocht worden.
Als ik een handelaar was zou ik allang door een mod op de vingers zijn getikt.
Maar dit is tog het e-revo topic en niet het wie is er een handelaar topic?

als wat Kez zegt over die ladingen klopt dat snap ik kez wel...
anyway, laten we dit niet hier gaan uitvechten.

(en schrijf aub een keer "toch" ipv "tog", zo moeilijk is het niet)

Als je op mp 55 vraagt moet je blij zijn als je 30 krijgt.
Wilde er 2 verkopen zodat ik de andere 4 wat goedkoper heb.
En ookal 2 keer slipper clutch onderdelen moest kopen.
Ik hoef me daar niet eens voor te verantwoorden voor jou doe ik dat tog even.
Dat jij nix van mij wilt kopen is jou goed recht.
Als je ze echt zo graag wou kon je dat gewoon vragen had je ze mogen hebben voor 30 inc verzenden.

Verder wil ik niet vergeleken worden met roni .
Die 10 bajas 20 zender en 100 accuus te koop heeft.

De meeste die mij kennen weten ook wel dat ik zo niet ben.

Hahahah geweldig :mrgreen: Michael heeft even snel het aantal ladingen op MP aangepast! Wat is het toch een clown. Kopers bewust keihard in de zeik nemen. Ieder zijn ding, tog?

As van de motor, maar slipper kan het ook heel goed zijn!

Tja de slipper heb ik al goed nagekeken.
misschien is de pressureplate toch iets krom maar is het op het oog niet te zijn.
Dat maar eerst bestellen en kijken of dat wat is.
De pinion lijkt wel goed vast te zitten enzo hoe bedoel je dat de as dan door draait?

Wie nu nog over offtopic advs gaat lopen zeuren, heeft en waarschuwing aan zijn broek!

Stelletje kliene kinderen! Welles nietus, hij begon, pffrt, een aanfluiting voor dit mooie forum!

Ontopic nu!
Emil, mod

kan jij je toevallig nog herrineren of die getaped zijn toevallig? :)
Gman en ik zijn overigens hele goeie bekende van elkaar, gaan regelmatig bashen met de rest van ons groepje.
denk dat mijn revo er ook mede verantwoordelijk is dat Gman nu een revo heeft :p

Haha. ja Gman heeft het virus overgenomen dus :cool:.
Om je heel eerlijk te zeggen kan ik me dat geeneens meer herinneren weet je, ben zoveel aan het aanpassen geweest met drie auto's dat dat mij ontschoten is. Als de banden erg balloonen zijn ze niet getaped igg, er zitten gele medium inlay's in igg. Staat mij wel iets van bij dat ik ze gataped heb maar zeker weten doe ik het niet meer helaas.

Ze doen tot het tot zover prima, 1 band heeft helaas een ontmoeting gehad met vermoedelijk een stuk glas tijdens het bashen in het zand, dus er is een soort hapje los aan de zijkant.

moet nog even kijken hoe ik dit het beste kan plakken.

Back