E-REVO topic

Gooi met name de regelaar een dagje in een bak met rijst ! Dan weet je zeker dat ie droog is erna.

Dat is een goede tip. Ik had hem nog niet aangesloten omdat ik niet zeker was van mijn zaak, maar dit kan ik morgen wel doen idd.

@klamath Deze Acoms Technisport is het. Wat me al opviel met de zender is dat het bereik ERG klein is. Niet alleen met deze auto, maar ook met de Mini revo of de rustler. Na 20 a 25 meter gewoon je het afgelopen kwa bereik..

Bij de mini revo en de rustler valt de auto dan stil, de revo ging dus juist gas geven.. vaag.

Ik denk er nu over af te stappen van dit merk zender/ontvangers.
Heeft iemand ervaring met de deze zender: HK-GT3B AFHDS 2.4ghz 3 Channel Radio System ?

HK-GT3B.jpg

Of deze zender: HK-310 3 Channel 2.4ghz FHSS Ground Radio

HK-310Y.jpg

Of is dat net zo erg/ erger?
Heb even niet de financien om spektrum spul aan te schaffen..

Laatst bewerkt door een moderator:
TheJANG heeft een review van de GT3b op zijn youtube kanaal staan en het hele URC forum is laaiend van die zender... Misschien niet helemaal te "pimp" in vergelijking met de echte top of de line maar ze hebben alles wat je nodig hebt en een boel dat je niet nodig hebt kennelijk...

Laat me het zo zeggen, hij denkt er overna om zijn highend futaba te verkopen en die gt3b te gaan gebruiken als primaire zender...

Kijk, dat hoor ik liever dan "je krijgt waarvoor je betaald" etc.
Hij is nu niet leverbaar, dus het speelt niet meteen, maar als ie idd beter is dan mijn acoms zender denk ik wel dat ik over ga. ontvangers voor die zender kosten ook niet veel. Zeker niet als je ze vergelijkt met de $30 per ontvanger die ik nu heb betaald, en ik heb er 6 in gebruik :(

Bereik van de Acoms viel mij ook erg tegen. ben toen overgestapt naar een 3PK met Spektrum module.
Iig moet je de ontvanger opnieuw binden. Durf met aardige zekerheid te zeggen dat de failsafe positie niet goed staat. :)

Mijn Buurman heeft ook een Acoms in zijn wagen, en ik heb exact dezelfde wagen als hij, Maar mijn bereik is bijna 2 keer zo ver als de zijne met een Traxxas TQ link 2.4GHz (die grijze waar 8 penlites in de zender gaan).

Mijn Buurman heeft ook een Acoms in zijn wagen, en ik heb exact dezelfde wagen als hij, Maar mijn bereik is bijna 2 keer zo ver als de zijne met een Traxxas TQ link 2.4GHz (die grijze waar 8 penlites in de zender gaan).

Soow, dan heb je dus zeker een verrekijker nodig:cool:

Ik heb deze hier thuis staan voor mijn 1:16 modellen en ik vind het best een oke zender voor het geld en een ontvanger kost ook niet alles!! kunnen 16 modellen is is ook wel lekker zo kan je ook je goedkope autootjes op 2.4 rijden!! Ontvangst is in iedergeval meer dan 150 meter toen kon ik de mini niet meer zien.

HK-310Y.jpg

Dat Hobbyking spul schijnt inderdaad goed te zijn.
Ik zou wel iets meer bereik willen hebben met m'n Traxxas 2.4 maar heel erg nodig is het niet.

Balen van je "ongeluk" Dudderie! hopelijk issie nog heel.

Gister een accu-laadkabel gemaakt voor m'n Imax B6, dan kan ik met de tractie batterij die ik heb liggen nog ff onderweg laden, al is de kans dat een lege accu je dag vergalt niet erg groot :P (als je er meerdere hebt that is)

accu_laadkabel.jpg

Ik heb ook net m'n Proline Max Paddles binnen :cool:

rc_banden_07_maxpaddle.jpg

Regelaar uit de rijst gepakt vandaag, en hij doet het nog :D
Als nou nog die zenders eens op voorraad kwamen bij hk ;)

Bedankt voor de tip, heb hem er net besteld met een paar extra ontvangers.
Nu even op ebay een paar lipo's voor de zender scoren en dan ben ik klaar.
Dan is het alleen nog maar wachten tot de post voor de deur staat :D
(levertijd 1 tot 3 weken..)

R2 is over het algemeen vrij snel.
Nu weet ik niet hoe het met grotere pakketten is, maar met de kleine pakketjes duurt het bij mij meestal zo'n 7-8 werkdagen.

Oke, ik bestel meestal in de US en in HK, maar uit Australie heb ik nog niks besteld :D
Oftewel, ik ben het wel gewend een paar weekjes te moeten wachten.

Back