E-REVO topic

Als je een combo van 2s+3s gebruikt kan dat met 5800 ook als het goed is.

Ja, daar zat ik ook al te denken,
Ik sta (ook)op het punt om nieuwe Lipo,s te kopen.

Als je 4 stuks neemt van 2x2S en 2x3S (wel dezelfde Amps en C rates)kan ik 3 kanten op dacht ik zo:

De volgende set,s kan je dan maken,
1x een 2S set en 1x een 3S set
of een 2x een 5S set (1x2S + 1x3S)....toch ?

Ik zou ze niet teveel door elkaar gebruiken , en eerder voor vaste setjes gaan.

Als je ze te veel door elkaar heen gaat gebruiken krijg je verschillen in prestaties etc. etc.

Daardoor zul je uiteindelijk in de problemen komen , met laden en dergelijke.

Dan is het beter om er 4s , 5s of 6s sets van te maken

Waarbij ik persoonlijk dan weer voor 5s zou gaan , meer power als bij 4s en weer niet te veel zoals bij 6s wat weer scheelt in je slijtage.

Met een paar spikes in je banden gaat het nog beter!

Hallo ,

Ik heb zelf voor mijn Rustler oude bandjes gepakt en er toen Popnagels door heen gedaan gaat ook echt goed :D

Je moet wel wat tape aan de binnen kant doen ik had er toen 10 lagen tape in gedaan en 2 lagen aan de buitenkant maar dat was 1 rondje rijden en het hing er al naast .

Wil hetzelfde nu gaan doen met de Summit omgebouwd naar E-Revo .

Maar dan ga ik wel een soort spike's halen die zijn hier te verkrijgen bij de fietsen speciaal zaak had ik gezien en die maak je aan de binnenkant met een moertje vast .

Gr Berry

Je kan ook kleine schroefjes van binnen uit in je band schroeven zodat de puntjes uit je band steken. Vervolgens goede kwaliteit tape er overheen en dan een extra dikke "inlay" er in doen zodat de schroefjes niet terug kunnen draaien.

Je zou ook een dik stuk pvc om je velg heen kunnen doen en daar schroefjes in draaien.. of als je het helemaal goed wilt doen je eigen aluminium velg maken en daar spikes op maken ;).

Bij mijn eerste truck zo`n bonzer ding had ik ook kleine rvs schroefjes gebruikt gaat perfect en doe je er niet te veel in kun je nog lekker driften ook en toch nog redelijk grip hebben.

Michiel.

Goede avond, heb eens een vraagje, na het wisselen van mijn lipo's om weer verder te rijden met mijn Erbe, doet niks het meer als ik hem aanzet, lipo's zijn vol en ook even aan de laptop gehangen en hem op fabrieksinstellingen gezet, maar hij doet nog steeds niks. heeft iemand dat soms ook weleens gehad, of weet iemand hoe dit op te lossen is??

ook nog andere lipo's geprobeerd en die zijn ook vol, nog steeds niks. is al de tweede keer, eerste keer auto op gestuurd naar RC Connect, daar hebben ze hem weer gereset, alleen wel 2 weken kwijt, dus probeer nu of het ook zonder opsturen kan.

Back