E-REVO topic

Volgens mij denk je echt dat het stroef loopt door de magneten :p Ik heb in mn LST een Bigmaxximum zitten en als ik die voor bij de shocktower vast pak en naar voor trek draait er helemaal niks mee omdat de motor alles tegenhoud. (Extreem sterke magneten)

Voor zover ik hieruit kan opmaken denk ik dat ook. niks mis met die motor lijkt me. heb je iets waarmee je de temperatoor van de motor in de gaten kunt houden?

Jah ik heb een temperatuur meter.
Hoe heet mogen de esc en motor maximaal worden?
Gaat jou erbe niet stroef als je hem vooruit duwt met je hand klamath?

Jah ik heb een temperatuur meter.
Hoe heet mogen de esc en motor maximaal worden?
Gaat jou erbe niet stroef als je hem vooruit duwt met je hand klamath?

70 graden voor de motor en de regelaar ook ongeveer.

Zoals ik ergens al zei; mijn LST loopt helemaal niet als ik hem bij zijn shocktower vast pak en achter me aansleep. Dus je hebt het gevoel dat er ergens een dikke steen tussen zit die alles tegenhoud, maar dit zijn gewoon de magneten van de motor die best sterk zijn.
Ik denk dat je echt gewoon de magneten voelt :p

Gewoon kijken naar de temperatuur om de minuut en dan kan er niks gebeuren :)

Dat van de kleuren klopt!

Catsle link sluit je aan via de ontvangerdraad. Motor ontkoppelen en de ontvangerdraad aan je link pluggen.

Dan instellen met de pc:)

Greetz,
Joram
Motor hoeft niet ontkoppeld te worden. Accu's hoeven ook niet aangesloten te zijn. Spanning komt dan via de USB

Ey ppl
Ik heb weer eff een 2 domme vragen
Ik heb men castle link eff aan de computer gehad maar nu weet ik niet hoe die stekker in me receiver moet zitten, moet de bruine draad nu rechts zitten of links?

En ik gebruik 6s lipo.
Ik wil dan een beetje speling hebben qua cut off.
Kan ik het beste custom doen en dan 19,2 invullen.
Of je kunt nu ook met de nieuwe firmware 1.21 auto lipo doen en dan meer dan 3.0 per cell doen 3.2 3.3.
Welke manier is het beste?
Thnx

Nieuwe firmware MOET MOET MOET!!! erop als je op 6s rijdt. Anders werkt de cut-off niet goed!

Gewoon op normaal zetten , niet costum klooien. Als eht werkt werkt het gewoon goed:)

Signaaldraad moet altijd naar de binnenkant... dus oranje, rood, bruin. (Dat zijn de Graupner-JR kleuren)

Greetz,
Joram

Ok de nieuwe firmware staat erop:)
Maar ik kan hem dus wel gewoon op auto lipo zetten maar dan bijv wel op 3.2v ipv 3.0

We kan me helpen aan de leverancier van de achterdraagarmen voor de E- revo welke al onder een camber van 1.5 graden staan.
Ik heb dit namelijk afgelopen maandag bij de offroad baan in Purmerend gezien en begrijp dat dit beter werkt dan de camber stangetjes welke er standaard op zitten.
Deze stangetjes of breken af bij een klapper of schieten uit het draad van het kunstof oog.

Tis niet te geloven... maar de SMC packs zijn eindelijk binnen :-) 20 mei besteld !

Mini Revo's zijn er ook, wordt dit weekend genieten ! Nu maar hopen dat het weer een beetje mee werkt...

We kan me helpen aan de leverancier van de achterdraagarmen voor de E- revo welke al onder een camber van 1.5 graden staan.
Ik heb dit namelijk afgelopen maandag bij de offroad baan in Purmerend gezien en begrijp dat dit beter werkt dan de camber stangetjes welke er standaard op zitten.
Deze stangetjes of breken af bij een klapper of schieten uit het draad van het kunstof oog.

RPM RC Products - Parts & Accessories for the Traxxas Revo

80565Mnt.jpg

Hey wat ik me afvraag
Als je met je e-revo bl gas geef,moet het groene lampje dan knipperen of solid zijn?
Want de mijne knippert als ik gas geef ook met remmen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm dat zal wel goed zijn.
Maar ik heb een ander probleem,ik wil me included spur 54t erin doen.
Maar als ik dat doe komt men motor tegen de esc aan.
Ik heb er al een uur mee bezig gezeten en krijg het niet voor elkaar:S
Weten jullie hoe die moet?
Bedankt

Hmm ik weet nu dat het moet door de motor te draaien in de alminium houder waar di eaan vast zit.
En dan past ie,maar met die 54t spur zit ie de motor wel een stuk dichter bij de esc.
Heel dicht er bij tegen aan is dat normaal?
En ik moest de pinion er wel hard tegen aan duwen..

Hm jah als ik de mesh goed will hebben zit de motor zo goed als tegen de esc.
Beetsje vreemd gemaakt..

Back