E-REVO topic

Vergeet niet om in te schrijven voor de Rallycup op 13 december in Purmerend!
Fantastische baan voor de E-revo / ERBE.!!!

hoeveel gaatjes had je in de banden gemaakt en hoe groot waren die gaatjes??

Groet Ronald (diver)

denk dat het afhankelijk is van het type band en breedte band en diameter.Niet te groot igg en 1 gaatje is voldoende.Je kan bv 2mm nemen voor de e-revo en slash banden.
Op welke ondergrond ga je rijden? bv rij op zand is 2mm voldoende, op kunstgras 1mm (proefondervindelijk).

Ik vind het het leukst op in los zand te rijden strand/duinen dus daar ga ik regelmatig naar toe! Heb dus veel last van zand in de banden en daar word ik een beetje moe van!!!

Dus 2 mm en dan maar 1 gaatje en de velgen dicht plakken! Ik heb geprobeerd een gaatje te boren maar dat vond ik niet zo'n sucses. Met een hete spijker kreeg ik er een heel mooi gaatje in. Andere tips???

Groet Ronald (Diver)

Vandaag lekker wezen rijden op het strand.
rc junkies meets rc offroadracing meeting in hoek van holland.
Schade:
onverklaarbaar niet reageren van de esc.
reed op 4s, nam een sprong ( metertje hoog ) en land mooi op 4 wielen, daarna geen reaktie meer. Nieuwe accu's eraan, geen verschil, de esc gaat geeneens aan!

Iemand een idee? ( ik zal t misschien best kunnen vinden in die 120+ pagina's, maar zeg nou zelf )

Heb je de orginele schakelaar nog? was bij mij het probleem!

Groet Ronald (Diver)

PS wij moeten iets aan die plaatjes gaan doen!!!!

Ik heb een nieuwe schakelaar gekregen via de winkel hoe hebbben jullie dat opgelost of gaan jullie dat oplossen??

Groet Ronald (Diver)

zou toch raar zijn dat zoiets zo snel kapot kan zijn.
Schakelaar zit niet in de houder ervoor, maar met een tie wrap aan de kabels ( dat onderdeel moet nog binnenkomen )

schakelaar eraf knippen en rood en zwart aan elkaar toch?

Gaan we dat maar eens proberen.
Vind een schakelaar alleen wel handig, zijn er mensen die er andere schakelaars op gezet hebben?

@ diver : foto's zijn wel anders :D, maar heb vandaan mooie foto's gemaakt en zal die wel even gebruiken.

Voordeel van geen schakelaar is dat je de accu meteen losmaakt? Is beter voor de accu, voorkomt een mogelijke diepe ontlading.

Ja, maar vaak deed ik dat toch al meteen.
Ik ga dat gewoon even proberen van de week.
Heb er evt nog garantie op zitten, anders gaat ie gewoon terug!

ffe een vraagje ik heb nog een ezrun 150 die wil ik in mijn Summit gaan zetten maar er zit nog de standaard motor van hobbyking bij :(

Nu wil ik een andere motor kopen op ebay betaal je ongeveer € 100 voor een cc 2200 kv motor of zouden jullie iets anders kopen voor dat geld of goedkoper?

Ik wil niet gaan knallen met die wagen gewoon iets meer dan stock!

Groet Ronald (Diver)

Nou de esc doet het weer, tenminste er komt weer geluid uit.
het bekende toontje speelt ( met alle kleuren lampjes) daarna knippert hij meteen in het rood en reageert het gas niet. Vreemd!!
Stuurservo's werken wel.

Nou de esc doet het weer, tenminste er komt weer geluid uit.
het bekende toontje speelt ( met alle kleuren lampjes) daarna knippert hij meteen in het rood en reageert het gas niet. Vreemd!!
Stuurservo's werken wel.

Heb exact hetzelfde gehad, dan is de failsavemode uitgezet.
If the LED glows red, the Fail Safe mode has been deactivated. Use these steps to reactivate the Fail Safe system:
1. Switch the transmitter and receiver on.
2. Press and hold the receiver’s SET button. The LED will flash once, then turn off.
Continue to hold the SET button. After about three seconds, the LED will flash
on and off. It will continue flashing as long as you hold the SET button.
3. Release the SET button. The LED will now light green and glow steadily,
indicating Fail Safe mode is active.
Suc6

Ik weet wat er mis is gegaan, heb de ontvanger op mijn slash gegooid nadat de revo is gestopt ( slash rijdt met kristallen en die waren steeds bezet ) Die had alleen een andere setup nodig dus had de throttle control dicht gedraaid.

nu rijdt de revo weer, alleen heb ik volgens mij in al dat afstel,biepjes en blinkende ledjes de reverse uitgezet volgens mij, want achteruit doet ie niet ( rood blinken, maar niet rijden )
Iemand in de buurt van den haag met een castle link die ik er even aan kan hangen?

Ik vind het het leukst op in los zand te rijden strand/duinen dus daar ga ik regelmatig naar toe! Heb dus veel last van zand in de banden en daar word ik een beetje moe van!!!

Dus 2 mm en dan maar 1 gaatje en de velgen dicht plakken! Ik heb geprobeerd een gaatje te boren maar dat vond ik niet zo'n sucses. Met een hete spijker kreeg ik er een heel mooi gaatje in. Andere tips???

Groet Ronald (Diver)

zie filmpje, zo'n gaatjes tang ligt in de bouwmarkt in de rek "uitzoeken voor 1 of 2 euro".

edit: met gelijmde bandjes heb je natuurlijk niet veel aan zo'n tang... :-)

Laatst bewerkt:
Back