E-REVO topic

Heeft er iemand hier problemen met de stock titan motoren in de e-revo. Ik wil ze namelijk aanschaffen voor in mijn rustler. aangezien mijn vorige 2 motoren het binnen 2 weken hebben begeven is levensduur het belangerijkst.

groeten Joeri

@ jeroen,
Een dagje vrij rijden kost 7,50
De esc sluit je aan via het servo stekkertje. Het is handig om een klein verlengkabeltje tussen de ontvanger en de esc te zetten, hoef je de radio box niet steeds open te maken
Ik heb de castlle link, kan je de instellingen aanpassen. De LVC zou ik me niet zo'n zorgen om maken.
Afhankelijkvan de input voltage bepaakt de mamba hoeveel cellen er aangesloten zitten. Dat laat hij horen met het aantal piepjes (als hij op auto detect staat). Wel belangrijk om te tellen, want als je per ongeluk lege accu's aansluiten, kan hij denken met 3 cellen te werken, en pas afslaan bij 9 volt. Maar dat heb jeallang gemekrt in de terugval in vermogen hoor!

@joeri,
Voor de revo zijn de stock titans echt heel slecht. Zou zo snel mogelijk een setje brushless kopen of eens bij Dan kershaw kijken. Heeft wel leuke alternatieven voor de motor. Maar uiteindelijk wil je toch een keertje brushless!

Heb zo`n castle link besteld en inmiddels binnen :-)
heb onlangs ergens een site o.i.d. gezien met een uitleg over de verschillende instellingen maar kan deze niet weervinden.. Iemand een idee?

De esc sluit je aan via het servo stekkertje.

Bedankt voor de reactie. Ik neem aan dat je bedoelt; de usb sluit je aan via het servo stekkertje?
Ik heb wel het idee dat de esc op auto-detect staat maar weet dat niet zeker.

@wija waar heb je die castle link besteld?

@joeri dit kan je beter kopen dan titans. Twee setjes titans en je hebt hetzelfde uitgegeven! RC Ezrun 1/8 Car Truck Brushless Motor 2300kv + 80A ESC - eBay (item 360187240920 end time Oct-07-09 01:48:09 PDT)

Heb vanmiddag voor het eerst 2 setjes lipo's (2S) leeggereden. Dat was een bijzonder genoegen :) Meer dan voldoende voldoende power en leuke snelheid. Ik vond de motor redelijk warm worden (kon hem niet meer vasthouden) maar was m'n thermometer vergeten dus weet ik niet de exacte temperatuur.

Laatst bewerkt:
Bij nader inzien, is hij nog niet echt goedkoop. Bij liquidrc haal je hem voor 170 dollar, incl verzending!!

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, ik keek alleen naar de titel. Lijkt mij een hele goede deal
Is alleen pas vanaf midden oktober beschikbaar. Zal het wel te maken hebben met de introductie van de opvolger

@ Jeroen / Defty, ik heb even de laatste twee dagen doorgelezen vandaar de late reactie. Om welke Zippy gaat het die er niet makkelijk in past?

Back