Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha Bricks, even uit nieuwsgierigheid, rij jij met 18/54? dat doe ik tenminste, en de motor en regelaar blijven tot nu toe - ongeacht het terrein - maximaal 52 graden celcius halen. Zit nu te overwegen om naat 19t of 20t te gaan.
De esc sluit je aan via het servo stekkertje.
CorrectBedankt voor de reactie. Ik neem aan dat je bedoelt; de usb sluit je aan via het servo stekkertje?
Kind kan de was doen. Paar berichten terug heb ik een link geplaatst naar een te downloaden handleiding. Is alleen in het Engels, maar met lekker veel plaatjes. Klik op onderstaande link om te downloaden
Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem!
Bij nader inzien, is hij nog niet echt goedkoop. Bij liquidrc haal je hem voor 170 dollar, incl verzending!!
Kind kan de was doen. Paar berichten terug heb ik een link geplaatst naar een te downloaden handleiding. Is alleen in het Engels, maar met lekker veel plaatjes. Klik op onderstaande link om te downloaden
Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem!
@ Jeroen / Defty, ik heb even de laatste twee dagen doorgelezen vandaar de late reactie. Om welke Zippy gaat het die er niet makkelijk in past?
@ Jeroen, besteld op ebay bij TOADZ TOYZ voor omgerekend 20 euro..
had `m een week nadat ik besteld had
gr.