B
Bart Bever
Guest
Vandaag mijn 6s toegekregen en even wezen spelen..
Waar Revo 2 zijn diffs aan gort draaide door de grote en zware Trenchers heb ik zopas op Revo 1 de achterste dif al na 10 minuten stuk gekregen.
Dif was nog origineel en niet geshimmed.
Grote tandwiel en 1 input lager is stuk...
Ook 1 bout kwijtgeraak van de bulkhead waardoor deze toch niet helemaal strak zat. Ook merk ik in de zitting van de bulkhead een beetje slijtage waar het differentieel op ligt.
Zou het geen goed idee zijn om daar een bedje van siliconen of iets op te smeren om de diff minder te laten schuren in de bulkhead?
En zijn er betere lagers dan de orignele? 6x12x4 ?
Ik vind verschillende uitvoeringen en nog meer verschillende prijzen, allemaal zeggen ze dat ze de beste zijn...
Over de elektrische schroevedraaier, ik gebruik zoveel mogenlijk het elektrische pistooltje en zal me een paar goede imbussen cadeau doen. De set van Hobbyking heeft lang goed gewerkt maar ik zal nu een paar euro's meer geven voor het betere spul.
Greetz!
Waar Revo 2 zijn diffs aan gort draaide door de grote en zware Trenchers heb ik zopas op Revo 1 de achterste dif al na 10 minuten stuk gekregen.
Dif was nog origineel en niet geshimmed.
Grote tandwiel en 1 input lager is stuk...
Ook 1 bout kwijtgeraak van de bulkhead waardoor deze toch niet helemaal strak zat. Ook merk ik in de zitting van de bulkhead een beetje slijtage waar het differentieel op ligt.
Zou het geen goed idee zijn om daar een bedje van siliconen of iets op te smeren om de diff minder te laten schuren in de bulkhead?
En zijn er betere lagers dan de orignele? 6x12x4 ?
Ik vind verschillende uitvoeringen en nog meer verschillende prijzen, allemaal zeggen ze dat ze de beste zijn...
Over de elektrische schroevedraaier, ik gebruik zoveel mogenlijk het elektrische pistooltje en zal me een paar goede imbussen cadeau doen. De set van Hobbyking heeft lang goed gewerkt maar ik zal nu een paar euro's meer geven voor het betere spul.
Greetz!