@Kez,
Bedankt voor het meedenken!
Ik heb dat ook wel eens; dacht eigenlijk dat t aan een hapering van zender lag...
Dat dacht ik eerst ook. Heb jouw zender eerst op de ERBE gehad en daarmee was het ook. (Zover ik nog weet)
Maar is t niet gewoon zo dat indien jij (en ik) "per ongeluk" achteruit rijdt en je dan de trigger intrekt , je dan eigenlijk de rem in werking stelt?
M.a.w. als je m dan meteen loslaat en nog eens intrekt, reageert die dan wel?
Dat lijkt mij niet. Als ik de wagen achteruit de helling laat afrollen, dan kan ik van alles doen met de trigger, er gebeurt helemaal niks. Pas als de wagen stil staat kan ik weer verder rijden.
Jij hebt toch ook brushless en een brushless motor staat toch meteen stil als je geen gas geeft.....afgezien dan dat de auto m wel door de magneetkracht heen trekt?
Idd een brushless versie. Dat is toch de drag brake?
Als ik het gas los laat remt de wagen niet vanzelf, maar rolt gewoon uit.
Hoe dan ook, heb jij de originele zender, net als ik, en die maten van je iets anders? Met de rustler had ik iig nooit, en dat was ook de originele zender, hetzij iets anders.... En die heb jij nu, wissel ze eens om....!!
Ik heb de nieuwe Traxxas link 2,4. Hij heeft de zelfde.
Omwisselen, met mijn/jouw oude, heeft dus geen zin.
Wellicht is de oplossing niet moeilijk, ik begrijp het verkeerd, of ik stel mijn vraag niet goed. Het valt mij toch op (met alle respect) dat niemand hier de vinger erop kan leggen.
Rijden dan alle E-Revo's hier het zelfde als die van mij? of juist zoals van mijn maatje?
Hoop toch op een oplossing, alvast mijn dank voor het meedenken.