Mooi toestel zeg.
Welk Lipo pack ga jij er straks voor gebruiken en wat zal dan de vliegtijd zijn?
Vr Gr
Welk Lipo pack ga jij er straks voor gebruiken en wat zal dan de vliegtijd zijn?
Vr Gr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi toestel zeg.
Vr Gr
Ik vind het prima. Zou een mod de draad hier kunnen splitsen een het nieuwe topic " Avios Grand Tundra ervaringen" kunnen noemen?Beter een nieuwe draad starten voor dit toestel.
Ik ga misschien ook de Tundra aanschaffen , de kleine dan . Toch heb ik wat twijfels , zijn de connectors in de vleugels nu ok ? De servo's zouden best vervangen worden ja ? En je hebt 2 sooten wielen , zware en lichte ? Wie geeft wat meer uitleg ?
Tundra op een filmset......
![]()
De ontvanger word zeker warm als die even stil staat.Jerryfpv wil je foto's maken hoe de ontvanger en de ontvanger antenne in het jou vliegtuig zit . heb je ook een stabiliteit systeem er in? Ik heb een vermoeden dat het stabiliteit systeem en de motorstroomregelaar de oorzaak is. als je tijd hebt wil je het volgende proberen: word jouw stroomregelaar heet dat die begint te rieken naar plastiek als je de batterij insteekt na 2min zonder de motor te laten draaien .
In een ander forum spreken ze over het omkeren van de servo richting op een bepaalde afstand en of hoogte .....? mijn engels is niet zo goed .misschien wil en kan iemand dit beter vertalen.
https://www.rcgroups.com/forums/sho...ILOT-Lite-Official-thread/page40#post44489039
mvg Tony
Ligt er aan wat je biedIemand die dit vliegtuig nog kwijt wil aan een beginner haha, hoor weinig slechte ervarigen
Ligt er aan wat je bied
Pb backJe hebt een pb.