DT-02

• Topicstarter Topicstarter b0ris
  • Startdatum Startdatum
B

b0ris

Guest
hallo

ik heb mijn DT-02 in elkaar gezet ik rij er ong. 10 a 15 min mee
en het begint maar gesmolte plactice te ruiken en rijdt heel erg zacht
je verbindings stukken zijn erg heet en de motor ook heel erg heet
wat kan de oorzaak zijn en hoe los ik het op

mgv.

hij bedoelt dat er iets aanloopt, of je lagers niet helemaal goed zijn ofzo.

het kan ook zijn dat je totaal de verkeerde vertanding hebt, daardoor kan hij ook erg heet worden enzo.

haal hem even uit elkaar, check alles, en check je tandwielen, en ook de verhouding. ik weet niet welke verhouding je rijd, en ook niet welke je moet hebben :P daarvoor kan je even in je handlijding kijken.

hij bedoelt dat er iets aanloopt, of je lagers niet helemaal goed zijn ofzo.

het kan ook zijn dat je totaal de verkeerde vertanding hebt, daardoor kan hij ook erg heet worden enzo.

haal hem even uit elkaar, check alles, en check je tandwielen, en ook de verhouding. ik weet niet welke verhouding je rijd, en ook niet welke je moet hebben :P daarvoor kan je even in je handlijding kijken.

ik heb alles uitelkaar gehaald en in elkaar gezet
maar de max snelheids is nog minder als je loopt :S
weten jullie hoe dit komt

wat voor motor heb je?

kan het zijn dat je koolborstels op zijn?

want ik denk dat het iets is van je motor/regelaar ofzo...

Het zal niet aan zijn koolborstels liggen, volgens mij is de auto nog niet zo oud. Haal de motor er eens uit en geef een duw tegen je auto. Rijd hij dan mooi soepel een paar meter weg?

Hee Boris,

Misschien kun je iets specifieker aangeven wat heb probleem is, als ik jou was zou ik ook proberen ABN te typen, dan is het denk ik voor de meesten iets beter te begrijpen.

Wat voor een accu heb je erin zitten? Is deze niet leeg na 15 minuten rijden? Als je nog voldoende stroom hebt, dan zit het probleem bij de overbrenging/motor: Lopen de wielen nog soepel, als je ze beide dezelfde richting op draait?

succes ermee! Groeten!

Hee Boris,

Misschien kun je iets specifieker aangeven wat heb probleem is, als ik jou was zou ik ook proberen ABN te typen, dan is het denk ik voor de meesten iets beter te begrijpen.

Wat voor een accu heb je erin zitten? Is deze niet leeg na 15 minuten rijden? Als je nog voldoende stroom hebt, dan zit het probleem bij de overbrenging/motor: Lopen de wielen nog soepel, als je ze beide dezelfde richting op draait?

succes ermee! Groeten!
ik denk toen ik hem in elkaar heb gezet dat een kogelager van zijn plaats is gekommen en klem heeft gezeten en toen tegen het tandwiel van de motor is gekommen en niet weg kom dat verklaart ook de snelheid :P
maar bedankt voor al jullie tips
het is dus opgelost

Laatst bewerkt door een moderator:
Back